Thomas` Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Er på utkikk etter ny bil, og fant en Megane CC til en overkommelig pris..sen 2004 modell. Noen som har peiling på disse bilene? Frister med en hardtop cab :) Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 søppel Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Er på utkikk etter ny bil, og fant en Megane CC til en overkommelig pris..sen 2004 modell. Noen som har peiling på disse bilene? Frister med en hardtop cab :) Link til salgsannonse eller info hadde vel hjulpet. Selv null erfaring med dem, men kjenner noen som har hatt, og hakke hørt dem har snakka no dritt om dem unntatt liten plass og lat motor:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 søppel Utdyp deg litt, kanskje? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas` Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 søppel Sukk..akkuratt slike svar trenger jeg ikke. Har ikke annonsa for hånd, men det er ikke nøyaktig den jeg kjøper tenker jeg..har kikka på en 05 modell med 50.000 på speedoen også. Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Sukk..akkuratt slike svar trenger jeg ikke. Har ikke annonsa for hånd, men det er ikke nøyaktig den jeg kjøper tenker jeg..har kikka på en 05 modell med 50.000 på speedoen også. Er servicer fulgt og bilen ser grei ut, og ikke er overpriset, så ville jeg gått for den siden du tydeligvis har lyst på slik:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny N Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Har du kikket på Peugeot 307CC? Personlig sysnst jeg de ser litt bedre ut en Megane. Så værst å kjøre er de heller ikke, men desverre har de fleste litt for liten motor... Hvilken motor er det egentlig i Megane? Siter '02 Ford Mondeo ST220 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg