wunderbjarne Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Hei vurderer kjøp av en Octavia 04mod 1.9 Tdi CELEBRATE. Har masse utstyr som xenon osv. ikke skinn seter. gått nesten 100000km servicer fulgt. Skal være hel og pen. Er 140000kr riktig pris for den? er dette billig eller riktig pris? Er disse bilene plaget med rust/små feil? Hilsen Muligens skoda eier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Heisann, jeg synes det hørtes billig ut jeg, ikke overpriset ihvertfall. rust finner du nok ikke på disse bilen, er galvanisert karroseri på disse, men under kommer det jo helt ann på de eieren som har hatt den før deg, og om de har vært nøye med understells behandeling... Det er egentlig veldig lite feil med disse bilen, vw/audi har prøvd og feilet på de modellene også blir Skoda produsert med de delene det ikke er feil på ;) lykke til med kjøpet.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneNyg Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei, betalte 130 ferdig registrert for en 03.mod greit utstyrt (xenon, cruise controll,regnsensor) med 105000 km jeg. Prisen er vel grei vil jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 gammle bilen min var en slik!! en 2004mod jeg fikk 175000kr og den hadde gått 110000km var veldig fornøyd med den!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg