Rakjen Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 (endret) Har sett på ein e34 525 1989mod i dag som eg lure på og kjøpe, men når han starta den so gjekk den fint osso dabba den av i 1 sek for so å ta seg oppatt igjen, so gjekk han fint igjen for so å gjere det same 10 sek etterpå? Osso skulle vi prøve kjøre den, når han ga gass so kom han opp på turtall so fuska den i eit halvt sekund for so å drage fint igjen? Han selger meinte de kunne vere bensin pumpa som var gåen eller luftmengdemålaren, han hadde ikkje mykje peiling trur eg so tenkte nåken kunne hjelpe meg her? Han sa også atte tennpluggane måtte skiftast, kan de vere problemet? Osso har den gått 260000km, ingen ulyd frå motoren bortsett frå atte den dabba av, eg klarte å prute den ned i 16000 er den verdt de? Takker for svar :) MVH Rakjen Endret Mars 27, 2009 av Rakjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Høres ut som det samme problemet jeg hadde med min 518, isåfall er det luftmengdemåleren, men den kan du få billig på høggern, jeg fikk for 300, med garanti på at den fungerer, noe den gjør absolutt ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Hørtes veldig ut som luftmengdemåler ja. Hadde samme problemet på en bil før jeg også :) Kostet 2-300 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg