Flacid Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 godkveld allemann. har nå fått taki grøftelys som jeg har festa, men trenger nå strøm til de ; ). hehe.. det ligger klart lagt opp strøm inn til bilen hvor jeg har satt inn en bryter: hvor i alle dager finner jeg strømmen frammi motorrommet? er bare strøm og jord på begge lysene men fatter ikke hvor den strømmen er. tenkte den lå sammen med resten av hovedlys ledningene, men fant liksom ikke noe. noen som har gjort dette før? mvh Lars-Erik Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 (endret) Du finner styrestrøm fra bryteren i relé- panelet under dekselet på venstere side under rattet;) Mål med multimeter mens du prøver knappen. Derfra kan du bare dra en ledning ut i motorrommet til reléet ditt:) Endret Mars 25, 2009 av Kristian_E Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 åjaa. såklart egentlig. men så fram til hvilket relèe? Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 vis du har kjøpt lysa på biltema så er det ikke med noe relee. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 er ikke noe relee tror jeg ikke.. er bare to ledninger til lysa.. men har stått på en -98 før, men den hadde helt annerledes ledningsnett. på den ene sida var det tatt ut en brun og en blå kabel fra strømmen til hovedlysene. på den andre sida var det tatt ut en blå kabel, mens den andre fra lyset gikk til jord. har ellers lest at den brune på hovedlysene er jord.. Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Du kan jo i verste fall hobbymekke. Bruk svarte kabler, og merk dem med + og - på en lapp i endene, så går det så fint så. Men husk sikring da, hehe. 10A på xenon, 15A på halogen ville jeg hatt. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 jess. alt ligger klart til sikringsboksen regner jeg med siden bryteren er det etc. må vel bare sette i sikring :) finner ut av det i morgen og poster bilder! Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 funnet det meste nå, at det går inn i sikringsboksen og ut igjen i en blå og hvit ledning. takk til Haynes bok med koblingsskjema. men hovedbryterne til lysene, er den under relèe dekselet eller er det bondegården oppi motorrommet? må bare finne den så kan grøftlysene koples :) Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 funnet det meste nå, at det går inn i sikringsboksen og ut igjen i en blå og hvit ledning. takk til Haynes bok med koblingsskjema. men hovedbryterne til lysene, er den under relèe dekselet eller er det bondegården oppi motorrommet? må bare finne den så kan grøftlysene koples :) Kan du legge ut dette koblingsskjemaet..?:) Har kluss med mine grøftelys:s Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg