Pick-up Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Vurderer å kjøpe Skoda Pick-up...er det noe e burde se etter når det gjelder disse bilene...rust noen spes plasser og slike ting Hadde vært jilt om noen kunne svart:) Siter Jaja, alle kan ta feil sa den pedofile mannen mens han hjalp den nypulte dvergen opp på beina igjen;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Ruster mye overalt egentlig. Sjekk lasteplan,dempertårn, gulv, kanaler og slike ting. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pick-up Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Ruster mye overalt egentlig. Sjekk lasteplan,dempertårn, gulv, kanaler og slike ting. Takker!:pray Men du...har isafall tenkt modde den litt:) passer lyktene fra polo på den...lekte litt på tanken om angle eyes:) Siter Jaja, alle kan ta feil sa den pedofile mannen mens han hjalp den nypulte dvergen opp på beina igjen;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Tja, disse er vel bygd på samme lest som skoda felicia, så det passer vel neppe bolt on med polo-lykter tror jeg. Men mulig hele fronten kan passe over, har hørt at man kan få disse bilene som vw caddy i noen land, og da er det polofront skulle jeg tro. Men jeg er ingen ekspert på skoda,så sikkert best å sjekke med noen andre også :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Jeg har vudert en skoda pu selv, men har lurt på om det lar seg gjøre å slenge en crosser bakpå planet? Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
water Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Du kan fint "slenge" en crosser bak på planet på em picup. Selve lasterommet er 1,5 meter langt, men crosseren er lengre enn det. Da kan du kjøre med baklemmen nede, den tåler 400 kg, så får du plass til sykkelen. :-) water Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg