Whatever Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Er dette dyrt? Autospar Er det enkelt å sote selv? -sotespray? Hva er lov å gjøre? Å spraye lyktene kan vel umulig være lov? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 jeg kjøpte en boks på torshov til 100kr. det holdt til begge baklyktene (sierra). jeg var ikke helt fornøyd med resultat, det rant litt mye osv. men det er fordi jeg tok på alt for mye med en gang, og du skal ta først ett tynt lag så vente litt til det ikke er rennene og så ett lag til osv så langt du gidder. kommer ann på hvor mørkt du skal ha det. tror ikke det er lov men du for kjøpt en annen boks (samme merke) til 100kr som tar bort lakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 En kamerat av meg brukte sånn billig spray, og tok flere tynne lag og det blei veldig bra, ser ut som han har kjøpt sota lykter.. og det var veldig lett.. det var på ein bmw e36 compakt. om det er lov? har ikke peiling. Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Dyrt? Baklykt: 1699,- + Klart blinklysglass: 899,- + Sideblinklykt: 258,- Det blir jo nesten 3ooo bølls! Noen som vet om noe billigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Spray heller baklyktene dine. Og kjøp facelift lykter foran. De koster ca 1600 kr stk. hos VAG om jeg ikke husker feil. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Ikke for å være "frekk", men på en så dyr og ny bil som A4, så sprayer man ikke lykter, man kjøper nye lovlige sotede lykter.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Jeg er blitt enig med meg selv (og Jonte) at det blir best å kjøpe de sota. -Men da kan jeg jo stille spørsmål om det kanskje er tøffere med Lexus-look? (Da jeg allikevel skal handle) :rolleyes: Men, Mnx, de facelift lyktene du snakker om... Jeg har blinklykt og hovedlys i 2 deler. Hvis jeg bytter til "blanke hjørner" ser ikke det mye bedre ut? (det er iallefall billigere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Facelift lyktene er de fineste frontlyktene en får til B5. Jeg vet ikke hvordan det blir med blanke blink, og "matte" hovedlykter, men kan ikke se for meg at det er den fineste kombinasjonen. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 For all del ikke kjøp lexus lykter! de er oppbrukt! Kjøp deg S4 baklykter og facelift lykter forran og hvite side blinkers. Soting er ikke noe pent.. Men det er min mening da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 kanskje det er for noe du kaller deg arne hjernedød? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Arne_hjernedød For all del ikke kjøp lexus lykter! de er oppbrukt! Kjøp deg S4 baklykter og facelift lykter forran og hvite side blinkers. Soting er ikke noe pent.. Men det er min mening da.. Helt enig. Syntes svarte baklys er skikkelig fælt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hvordan ser s4 lykter ut egentlig? Jeg er usikker... Det jeg misliker med mine lykter er at det er så mange farger på de. sick Har lyst på noe annet bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 har ikke noen bilder på S4 lyktene men de er mer helrøde med en hvit stripe på til ryggelysa.. er utrolig rene og pene å se på ville helt klart gått for de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Arne_hjernedød har ikke noen bilder på S4 lyktene men de er mer helrøde med en hvit stripe på til ryggelysa.. er utrolig rene og pene å se på ville helt klart gått for de! S4 lyktene er de samme som kom på 2000 modellene, ergo 2000 lykter. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whatever Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Pent!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg