fordtransit Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 jeg har en golf GTD 1.6 og lurer på og årne den men jeg er ikke sikker om jeg skal heller kjøpe meg bensin golf , Er GDT bra motor på eller er bensin bedre valg ???:hailvw Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Såfremst ikke alternativet er å kjøpe seg en GTI 16v eller G60 så sats på den du har. Du har vel 80hk motoren? Med noen justeringer av dieselmengde og turbotrykk skal det være mulig å få denne like sprek som en GTI 8v. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 jepp har 80hk ja med diesel bomba opp justert men har ikke stilla på turbo enda da Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 men er diesel gode motorer ? Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 men er diesel gode motorer ? Neida, ingenting feil med dem. Kjør på:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 takk jeg skal kjøpe meg en delebil no snart og til sommarn skal jeg koste på golfen min mye penger, skal blir tøff golf det etter jeg er ferdig med den Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 i dag er jeg virkeli forbanna:( jeg må skifte turbon igjen grunn av at jeg fikk en turbo fra onkel min åsså var den defekt seff:( men han trudde at den var bra stand . men i dag så ville ikke golfen starte:S fikk startan etter litt ladding å prøvde å starte den i 20min så kom den til slutt, og da kom det MYE hvit/blå røyk ut og så på slangen fra turboen til insuge så var d mye olje i runt , tok av slangen åsså starte den der kom d mye olje ut turboen når jeg gidde gass:( så nå må jeg tå me turboen og sette på den gamle så er slitt den og men ikke så gale:).. så blir nå mye arbei på meg for tiden:) seff når jeg er nesten ferdig med ta lappen:( Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 opps vart litt feil å skrive den på denne her men Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg