asona_er_best Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hvor kjører dere i år? hva kjører dere der med? Jeg har hvertfall blitt meldt på til; Alle løpa til nmk aremark(bortsett fra LF selvfølgelig) Alle løpa til Kna Eiker førsteløpet blir med 240 med 40mm solex *Sigdal *Kongsberg *Bjørkelangen, for første gang, må prøves den også *Lyngås, der vil jeg bruke en 240 med b23e som er gjort litt med *Kanskje hønefoss kval, landsfinalen der skal ihvertfall kjøres om jeg kvaler De andre løpa er jeg ikke sikker på hva jeg har bil til enda. tar det som det kommer. Som vanlig for meg og de jeg kjører løp sammen med så er Aremark's Sommerfestival det store høydepunktet så om jeg bruker landsfinale vogna der eller på landsfinale er jeg ikke helt sikker på enda. Lykke til i år alle sammen;) Ha det morro;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 ska kjøra alle løpa til NMK Vikedal å kansje eit løp å to i Bergen. ska kjøra golf med gti motor og broderen ska kjøra golf med 1,6 diesel motor:hailvw Team Himamekk Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Det blir nok momarken, bjørkelangen,gardermoen(fronten), alle aremark løpa og litt div hvis jeg har igjenn no biler! Kommer sikkert til å miste noen XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Blir noe kjøring, men ikke så mye pga huskjøp. Alt på Gardermoen skal jeg kjøre, Ascona på kvalløpet om den kommer fram fra snøen og jeg får i motor osv før da. Nybygd Vectra på klubbløp og frontmestermøtet. Har også meldt meg på til Hønefoss 2.mai, kommer der med en værsting, men ingen Opel. :-P Hehe.. Er noe med trimkam, porta og plana topp, grenrør, skikkelig eksos og skikkelig understell :) Med Gullabo og servo får vi se hvor langt vi kommer. Har ingen forhåpninger for det løpet uten å ha det moro, noe jeg trur skal gå bra å klare! Må vel prøve å få med Elverumsfestivalen og slenge meg med på no andre løp, ta det litt som det kommer. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Hørtes bra ut detta;). blir nok noen løp jeg kommer å kikker i år også, skal hvertfall en tur på Fronten'n å kikke, men å kjøre selv der er ikke høyt prioritert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Planen min forløbig er Krabyskogen 23. Mai + 5 September, Fluberg 13 Juni, 11/12 Juli Gardermoen og 8/9 August Elverum. Blir værtfall 1 løp med min nybygde Volvo 745, men hvilken av dem aner jeg ikke enda. Skal reise litt rundt å by litt før mitt første løp i år, så får se hva jeg får tak i.. :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 handle på hønefoss da vettu Rune, er jo kval for åpen og junior så det burde jo være noe brukbart der vil jeg tru, hvertfall nå som folk skal teste ut landsfinale banen. har egentlig hatt det som tradisjon jeg og svigers, å komme på hønefoss uten resten av teamet også en nybygd bil men det står hvertfall jeg over i år. oppkjøring 5.mai så da trengs penga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Har blitt bedt med av Magnus på å bli med til Hønefoss å se på værtfall, så får se litt på saken. Har ikke førerkort til å dra tralle selv desverre, og min faste sjåfør er nok ikke så ivrig på å kjøre dit tur/retur med tralle, har jeg en følelse av.. Men, det skal vurderes og undersøkes.. Hehe Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaraasen Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 jeg er nå påmeldt på vimmerby, dokka, hønefoss og momarken så får vi se hvor det bærer enne :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 jeg er nå påmeldt på vimmerby, dokka, hønefoss og momarken så får vi se hvor det bærer enne :pray ta med wallvogna på sommerfestivalen i år da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaraasen Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 ta med wallvogna på sommerfestivalen i år da;) hehe, får vel bruken på smådøla jeg ve :) må bare finne ut hva det er får noe gælig med den først, gikk jo ikke akkurat bra på klubbløpet:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 hehe, får vel bruken på smådøla jeg ve :) må bare finne ut hva det er får noe gælig med den først, gikk jo ikke akkurat bra på klubbløpet:ass: aha, pengepremie der i år også? ja den gikk ikke mye pent på klubbløpet, også jeg som hadde gleda meg til et skikkelig show. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Tja skal kjøre litt forskjellig men blir jo og starte med en 240 med b230e Har noen andre volvo'r på lur også =) hakavika lyngås kongsberg sigdal smådøla kanskje på bø Og noen fler er ikke helt sikker enda :D Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 ska kjøre, kvalen på hønefoss,lyngås,smådøla og kansje kongsberg. så blir det begge løpe på sigdal og kansje juniormøstringa på hakavika. da så klart vis den gammle slitern blir med hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaraasen Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 aha, pengepremie der i år også? ja den gikk ikke mye pent på klubbløpet, også jeg som hadde gleda meg til et skikkelig show. vil tro det er pengepremier der får vel ha det til gode da hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg