olsen1991 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Noen som er interessert i å kjøpe en stinger hybrid kondensator på 5 farad? Kondensatoren er nesten heltny, brukt ca.1 uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Du fant ut det bare var tull med kondensator ja :D Lykke til med salget, men du burde vel legge denne i "til salgs" delen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen1991 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Neida, jeg har kondensator jeg, trenger ikke to vettu ;) hehe Har lagt den ut flere steder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Neida, jeg har kondensator jeg, trenger ikke to vettu ;) heheHar lagt den ut flere steder:) Sant det, trenger ikke 1 heller, hvis alt det andre er som det skal ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen1991 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Det kan du velge men. . . ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg