johand6 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Heisann, lurte på om det var noen der ute som hadde litt peiling på 306er. har en 306 xsi 95 modell. Når jeg svinger mot høyre kommer det en slags klikke/hakkelyd høyre fremme, hva kan dette være? Hjullager eller noe? Også når jeg drar på litt på lavt gir begynner lyset fra håndbrekket å lyse i dashbordet. Kan dette bare være ledningen som går anni noe? Eller henger den rett og slett på håndbrekket? Dette gir seg når jeg først kommer meg opp i fart. Håper noen har noen innspill, liker ikke slike små irretasjonsmoment på bilen min! Mvh Johnny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Det med dekke er bare og jekke opp bilen (sånn at hjulet er i løselufta) Også tar du henda dine oppå og under dekket også vugger du det fram og tilbake. Og hvis du hører klikke/hakkelyd er det hjullager ;) Det med brekket kan være rett og slett wiren din som henger litt etter :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Når du sier wiren henger etter, hva mener du egentlig da? Og hvordan fikse det? Kanskje jeg som er dum men forstod ikke helt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Lyset i dashbordet er i orden, var visst bare litt lite bremsevæske, men fortsatt ulyder da jeg svinger mot høyre :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg