Audigutten Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hallo! Eg har ein audi A& 2.0 bensin, med startproblemer. når eg skrur på tenninga, høyrer eg att bensinpumpa går av og til. men skal bensinpumpa gå kvar gong eg skrur på tenninga eller bare når da ikkje er nok bensin til start? og er det noen som har vore borti noen lignende problem på audi eller lignende motorar? har skjekka luftmengde målar, fordelar, kontakt på dysene og alt ser bra ut. kan det være noe vakuumstyring eller noe sånt? håper att noen kan hjelpe meg her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Bensinpumpen skal gå hele tiden, eventuelt dårlig kontakt med din. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audigutten Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 fant ut av det. Det var startsperra mi. eller det er kodinga i nøkkelen som er dårlig. skulle starte her om dagen og da var det ikkje sjans for att den starta. men så prøvde eg med reservenøkkelen og da starta den med ein gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg