Stratmann Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei! Har solgt gamlespilleren, og er på utkikk etter en ny. Har maks 2500,- å bruke! Gamlespilleren var en Sony Gt310. Spilleren må helst ha to linjeutganger, og gjerne ha USB tilkobling! Har sett litt på denne spilleren: http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=46_176&products_id=990 Noen som har erfaringer med denne spilleren, eller som kan anbefale en annen spiller med omtrent de samme specsa? Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5971&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Har denne selv og er kjempefornøyd:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Ja, Den så bra ut! Hvordan er den med tanke på justering av sub utgang, samt de andre linjeutgangene? Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Er ganske mye å stille inn på. Nok for min del iallfall, og har ærlig talt ikke satt meg særlig inn i det :) Men du kan stille mye med forsterker/sub via spilleren, samt EQ og diverse smågreier som jeg ikke husker:p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Ok:) Det høres bra ut! Da får jeg gruble litt:) Takker for svar! Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 DEH-P5100 er en killer ja ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbl fan Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Hva med denne? http://planethifi.no/catalog/product_info.php?products_id=818&osCsid=fcddffcaabc98c4255886bee2cf6c695 Trur denne er ganske bra. Siter Alfa Romeo 156 1.8ts 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarbeidern Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Har et tips. Stikk innom den nye JULA butikken på Karihaugen. Dem har spillere som funker bra og er billige. Deriblant Sony, Denver, JVC osv Siter - Lat V70 2.4 S(for sinke). Sulten på Amerikaner som arb bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Jeg ville ikke kjøpt noe sony spiller var jeg deg, de kan ikke måle seg med pioneer og alpine, de låter stort sett ræva i forhold... Så gå for den pioneer spilleren du, da kommer du helt sikkert til å bli fornøyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Ok! Mange her ja, har ikke tenkt å kjøpe Sony nei:) Har hatt dårlig erfaring med denne spillern, hadde bra tilkoblinger samt instillingsmuligheter, men lyden var rett å slett fæl ja:) Må vist prioritere ny spiller litt senere, ettersom jeg ikke har råd lenger;) Må prioritere reperajoner på bilen i stede! Bruker en Clarion DB288RUSB spiller nå da, funker greit enn så lenge, dårlig innstilligsmuligheter da:( Takker for alle svar! Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Severin Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 jeg har en Alpine 9880 og den er jeg kjempe fornøyd med ihvertfall. 3 linjeutganger, usb og flere innstillingsmuligheter:) Siter Citröen Xantia 1.9 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Ok! Mange her ja, har ikke tenkt å kjøpe Sony nei:) Har hatt dårlig erfaring med denne spillern, hadde bra tilkoblinger samt instillingsmuligheter, men lyden var rett å slett fæl ja:) Må vist prioritere ny spiller litt senere, ettersom jeg ikke har råd lenger;) Må prioritere reperajoner på bilen i stede! Bruker en Clarion DB288RUSB spiller nå da, funker greit enn så lenge, dårlig innstilligsmuligheter da:( Takker for alle svar! Bør jo være helt grei den spilleren der... og hvorfor folk på død og liv skal ha så masse innstillingsmuligheter, det skjønner jeg ikke... bass, diskant, og 2 linjeutganger, så har man det man trenger ;) Jeg for min del hadde klart meg fint uten bass og diskant justering også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medisinmannen Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 http://cgi.ebay.co.uk/2008NEW-ALPINE-IDA-X100-Digital-Media-Receiver_W0QQitemZ290308310272QQcmdZViewItemQQptZUK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP?hash=item290308310272&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 Den skal jeg kjøpe. Har utrolig bra mappe velger og sann, som gjør den oversiktlig. Har burr brown som gir bra lyd, mulighet for imprint og har 3 linje ut. Ca 2100kr uten toll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg