aleksanders Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 (endret) Heisann! Her er bilder av min nye Audi A4 2003/04 1.6 som er yderst lite gjort med fra originalt. Det er en 1.6 ja, men jeg trenger ikke mer, er bare mest bykjøring og der er det max 60kmt. Men bilen ser mer sportslig ut enn den går for å si det slik. Utstyr: Sportsstoler Cruise Kjørekomp Bose anlegg 17" S-Line felger sommer 17" RS6 vinter KW Justerbart understell (Senka 65mm nå og for lav) Dobbel eksos Alu carbon look i interiøret og alt ellers standard. Hva mer skulle man gjøre utvendig? Jeg er helt åpen for tips. Flere bilder kommer :) (Bilder tatt med speilreflekskamera og gjort litt klarere) Endret April 1, 2009 av aleksanders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Veldig bra bilder og pen bil! :) Bare retter litt på deg: du har ikke s-line eksteriør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksanders Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Veldig bra bilder og pen bil! :) Bare retter litt på deg: du har ikke s-line eksteriør ;) Retta på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 (endret) Pen bil og kjempe fete bilder!:) Er det CS3? Endret Mars 23, 2009 av JeanDaniél Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksanders Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Pen bil og kjempe fete bilder!:) Er det PS3? Regner med det var bildene du tenkte på? Nei er en kompis av meg som er en dyktig fotograf og bilpleier som tok bildene og fiksa de litt. Gjør de mer klarere og linjene vises bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Regner med det var bildene du tenkte på? Nei er en kompis av meg som er en dyktig fotograf og bilpleier som tok bildene og fiksa de litt. Gjør de mer klarere og linjene vises bedre. Har ingen ting å si om han er en dyktig fotograf i dette tilfellet, for bildene var ikke dyktig tatt.:op: Men fett redigert:D CS3 er Photoshop som er redigeringsprogram for bilder. :) Planer for bilen? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksanders Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Har ingen ting å si om han er en dyktig fotograf i dette tilfellet, for bildene var ikke dyktig tatt.:op: Men fett redigert:D PS 3 er Photoshop 3 som er redigeringsprogram for bilder. :) Planer for bilen? Er ikke sikker hva programmet heter men... bildene ble tatt der og da etter vask siden det var et jævla snøvær på tur... Jeg liker bilen som den er, akkurat nok "stylet", men å få flere mindre detaljer er fint, og helst alt originalt audi selvf :) har du noen ideer? jeg tenkte feks på rs4 speil, børsta alu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Er ikke sikker hva programmet heter men... bildene ble tatt der og da etter vask siden det var et jævla snøvær på tur... Jeg liker bilen som den er, akkurat nok "stylet", men å få flere mindre detaljer er fint, og helst alt originalt audi selvf :) har du noen ideer? jeg tenkte feks på rs4 speil, børsta alu? Allright:) hmm.. Det som er gjort til nå er vel: - Endestusser bak - Bakrutespoiler - og lakkering helt ned? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksanders Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Allright:) hmm.. Det som er gjort til nå er vel: - Endestusser bak - Bakrutespoiler - og lakkering helt ned? ja og senka NOK lavt for å si ndet slik.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ja og senka NOK lavt for å si ndet slik.... Har du noen uredigerte bilder av bilen? Du kan: - Sote ruter - Er det 1.8T ? Chip - Xenon - Øyelokk - Dioder i parklys - Nye pærer i skiltlys - Fjerne emblem bak - Fjerne visker bak - Nye felger - S4 lister - Chrome speilhus - S4 grill oppe og nede feks:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Har du (eller forrige eier) bare skåret ut hull i den originale 1,6l bakfangeren for å få plass til den andre eksosstussen??? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Har du (eller forrige eier) bare skåret ut hull i den originale 1,6l bakfangeren for å få plass til den andre eksosstussen??? Skulle til¨å spørre om det samme :) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksanders Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Har du (eller forrige eier) bare skåret ut hull i den originale 1,6l bakfangeren for å få plass til den andre eksosstussen??? Ingenting som er skåret hull i :) (kan kansje se slik ut på bildet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Få gang på noen skikkelige bilder nå da! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksanders Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Få gang på noen skikkelige bilder nå da! Er på reisejobb, så er ikke med bilen før til helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg