drawz Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hei! Ønsker å kjøpe en bakfanger til min VW golf 3. Helst i Trondheim område! Legg gjerne bilde av det du/dere har. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg har en seidlfanger som du kan få til en grei pris:) Er noen småskader, men du må vel uansett lakkere den, så er ikke noe problem. Får den til 1500,- (Er den som står på min, om du vil se bilder) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Og jeg skal til brønnøysund i påska;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 (endret) Jeg har en seidlfanger som du kan få til en grei pris:) Er noen småskader, men du må vel uansett lakkere den, så er ikke noe problem. Får den til 1500,-(Er den som står på min, om du vil se bilder) Fint om du kunne ha lagt opp noen bilder :D Bor i Trondheim jeg da. Men skal mest sansynelig til Brønnøysund i påska ;) Er du fra brønnøyn eller? :P EDIT: Trenger ikke legge opp bilder. Veit hvilken fanger det er. Er samma som står på min. Som nå er knust :P Er veldig int i den der da :) Endret Mars 22, 2009 av drawz Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Okey! Nei, er ikke derfra jeg nei. Her har du et bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Okey! Nei, er ikke derfra jeg nei. Her har du et bilde: Det var kasnkje ikke helt samma som meg :P Men den var nice den der. Er det mye skader på den? Snøen ødela min angry2 Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Er kun skader ved det ene festepunktet ved hjulet, men er ikke noe big deal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 høres greit ut det. Sikkert ikke noe problem å fikse heller ;) Tar du den med til brønnøysund i påska da eller? Når er du der og når drar du? Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Vet ikke om jeg skal kjøre golfen, er litt usikker på føre..kjører du din eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Vet ikke om jeg skal kjøre golfen, er litt usikker på føre..kjører du din eller? ja, var planen det. Men kom snø igjen i dag. Men regner med at den er borte til i morgen. Så frems at det ikke er så mye snø kjører jeg :) Kommer det 20-30cm snø, så er det uaktuelt :P Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja, er med på den:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 flotters ;D Kan du sende meg nr osv på pm? Så kan vi snakkes litt nermere påska :) Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Orginal eller stylingfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg