Gå til innhold

Min golfer!

Ranger emnet


Kyy000

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å si hei å vise ut min bil! :hellothere:

 

Golf 1.9TDi (110hk) 99 mod.

dsc0011489.jpg

 

dsc00112coy.jpg

 

 

Lykter som skal monteres: ss899.jpg

 

 

Er og på jakt etter en vinge. Noen som vet om en enkel og rimelig? Så og etter muligens en lekker endestuss med litt lyd i. Vet ikke hvor mange som tøffer på diesel her da, men vet du om noe bra sier jeg ikke nei til tips! :)

 

:D

Endret av Kyy000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få lov å legge ned en stemme mot de lyktene der? De ser rimelig jalla ut og mest sannsynlig er de fulle av kondens etter første regntid.

 

Ellers ser bilen fin og orginal ut. :)

 

R32 spoiler får du for et par lapper hos TMtuning.com, er usikker på hva møller tar for samme men tipper det er endel mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få lov å legge ned en stemme mot de lyktene der? De ser rimelig jalla ut og mest sannsynlig er de fulle av kondens etter første regntid.

 

Ellers ser bilen fin og orginal ut. :)

 

R32 spoiler får du for et par lapper hos TMtuning.com, er usikker på hva møller tar for samme men tipper det er endel mer.

 

Det har du veldig låv til! hehe. Jeg fikk lyktene gratis av en venn av meg ser du. Så jeg tenkte hvorfor sløse dem, når de koster ca 2000kr sånn ellers. :) Så jeg har ikke bestemt meg helt siden orginal lyktene nesten ser så greie ut slik de er.

 

Har du vinge på din golf? Tenker bare på om det er veldig bry å montere på. Er ikke så veldig gira på å bruke mye mer enn 1500kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er STERKT imot de lyktene. Er ikke noe Honda Civic F&F wannabe du kjører heller :) Ellers fin bil!

 

Hehe, foreløpig beholder jeg de orginale på. Så får vi se hvor lysten ligger. Takk skal du ha :)

 

Er enda til så uheldig at jeg ikke får kjøre den enda .. klarte jo selvsagt stryke på oppkjøringen. : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åfaan... stryk på oppkjøringa?? åssen klarte du d? hehe...jævli kjdli da.. tipper du gler deg til du kan ut å cruise golfern ja vil jeg tru.... må få på litt senk da...:P hehe... ikke så dyrt det for ett billig justerbart vett:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åfaan... stryk på oppkjøringa?? åssen klarte du d? hehe...jævli kjdli da.. tipper du gler deg til du kan ut å cruise golfern ja vil jeg tru.... må få på litt senk da...:P hehe... ikke så dyrt det for ett billig justerbart vett:P

 

Tro det eller ei. Han strøk meg for å kjøre for seint. Så jeg ble stempla som et hinder for trafikken, hehe x) Er temmelig gira på å kjøre ja, men er ikke annet enn å smøre seg med tålmodighet nå. Tror nok ikke jeg skal senke den med det første nei, blir nok en gang i fremtiden isåfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senk, felger og toning av ruter en småting som utgjør den største forskjellen!! blir mye penere å se på samt at den er bedre å kjøre.. siden du skal kjøre opp ganske snart så vil jeg tro du vil kjøre litt "hardt" enkelte ganger så hvorfor ikke ha en bil som sitter som støpt på veien? hehe...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du veldig låv til! hehe. Jeg fikk lyktene gratis av en venn av meg ser du. Så jeg tenkte hvorfor sløse dem, når de koster ca 2000kr sånn ellers. :) Så jeg har ikke bestemt meg helt siden orginal lyktene nesten ser så greie ut slik de er.

 

Har du vinge på din golf? Tenker bare på om det er veldig bry å montere på. Er ikke så veldig gira på å bruke mye mer enn 1500kr.

 

Selg lyktene og bruk penga på vinge da. :D

 

Jeg har denne vingen selv, den er litt større og litt rimeligere.

 

Montering er veldig enkelt, du bare limer vingen rett på bilen enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg lyktene og bruk penga på vinge da. :D

 

Jeg har denne vingen selv, den er litt større og litt rimeligere.

 

Montering er veldig enkelt, du bare limer vingen rett på bilen enkelt og greit!

 

Hehe, tviler på at jeg får solgt dem da. Er ett feste på hver lykt som er ødelagt :p

 

Men vinga så veldig bra ut! Temmelig vurderbar den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg lyktene og bruk penga på vinge da. :D

 

Jeg har denne vingen selv, den er litt større og litt rimeligere.

 

Montering er veldig enkelt, du bare limer vingen rett på bilen enkelt og greit!

 

kjører med den jeg og. syns den er fin, baken ser så "naken" ut, uten en sånn liten vinge på golf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører med den jeg og. syns den er fin, baken ser så "naken" ut, uten en sånn liten vinge på golf.

 

Ja, jeg er enig. Den blir utrolig mye mer "komplett" med en vinge, i mine øyne. :) Men først er det en ide for meg å klare lappen .. hehe, er jo latterlig vente tid på denne her dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår