Cerwin_ Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Lite skader på felgene, det er noen minimale kosmetiske skader. Mye dekk igjen. Send pm Eller mob: 45499026 Pris: 3000,- Bør helst hentes, evt frakt betales av kjøper. Har desverre ikke bilder av felgene separat, men legger ved et bilde der de er montert på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemoas Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 er interisert jeg, men hvor holder du til? har ikke lyst til og kjøre så veldig langt:P veit du eventuelt hva det vil koste og sende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Holder til på Levanger, i Nord-Trøndelag:) frakt koster rundt 250-500kr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikl Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Har du solgt felgene? Hvis ikke, er jeg meget interessert. Hadde du kunne sendt noen andre bilder på PM eller på MMS til 90075130? Mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Sendte deg ei melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikl Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Må få photoshopet felgene på bilen før jeg bestemmer meg. Ble litt usikker på om de passet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikl Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Fant ut at felgene ikke passet på min bil, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg