Dr_S Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Tenkte på Meguiars sin DA G110 som autogeek selger. Er det noen problemer med å kjøpe fra USA? Bortsett fra at stikkontakta er muligens annerledes? Tenkte på strømstyrke osv. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle-T Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Du er nødt til å ha en omformer da USA utstyr går på 110V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 (endret) Er ikkeno stress å kjøpe ifra USA, jeg gjør ikke annet. Eneste er at garantien ikke gjelder, men det har jeg fikset ved å sende til en kompis og da gjelder den. Husk at du vil trenge en omformer som tåler å bli brukt over lengre tid, men er ikkeno stress :) Ser du ikke er langt i fra Oslo, jeg skal over om 2 uker, så om du vil ha gratis/mindre frakt (gave) så kan jeg ta den med om det er plass igjen. Om jeg skal ta den med tilbake så er jeg ikke tilbake i Norge igjen før i begynnelsen av Mai. PM om du vil. Endret Mars 20, 2009 av Mustang95 Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Er ikkeno stress å kjøpe ifra USA, jeg gjør ikke annet. Eneste er at garantien ikke gjelder, men det har jeg fikset ved å sende til en kompis og da gjelder den. Husk at du vil trenge en omformer som tåler å bli brukt over lengre tid, men er ikkeno stress :) Ser du ikke er langt i fra Oslo, jeg skal over om 2 uker, så om du vil ha gratis/mindre frakt (gave) så kan jeg ta den med om det er plass igjen. Om jeg skal ta den med tilbake så er jeg ikke tilbake i Norge igjen før i begynnelsen av Mai. PM om du vil. Høres jo veldig fristende ut! Hvor kjøper jeg omformer som tåler langvarig bruk da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Clas Ohlson ellerno sånt, eller så er det mange av dem på Amazon.com Pass på å få en med nok W ;) Jeg har en jeg plugger i veggen, og en jeg kan plugge på batteriet. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg