Haugoen Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hei noen som vil modde:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hva da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugoen Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 andre lykter, tone vindu,anna farge på lakken, andre felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei, litt flere bilder, so litt lenger fra og fra siden, men jeg ville har lakkert den helt ned bare, og tonet alle siderutene litt, muligens kjøpt tone filmt til lyktene fra http://www.lamin-x.com det gir en rå look, men litt flere biler så skal jeg se hva jeg får til :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuuti Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Siter 1994 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg