malabike Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 hei,har fått vite at kløtchene i girkassa mi har løsnet fra stålet(pga jølevann er dratt inn i kassa,og kløtchene er limt med vannbasert lim) kan dette stemme? og om det gjør det,finnes det noen billigere alternativ enn og bytte kløtchene(koster ca 30000 +moms) tenkte kansje det var billigere og handle ny kasse?(kan ikke bytte selv) noen som har vært borti lignende? mvh martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henninglen Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 hei, hvordan oppfører bilen din seg da?? Sliter med kassa jeg og.. når jeg setter den i drive så går den kun i første gir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malabike Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 den går fint i revers,men da jeg setter den i drive bygger den ikke opp "trykk" på en måte bare slurer stillestående,de på møller sier det er kløtchene som har løsnet fra stålet,så for meg blir det billigere og bytte kasse,da en reperasjon\overhaling av kasse kommer på ca 40000nok.har funnet en girkasse til en god pris,men den har stått i en 4,2 liter og jeg har 2,2 turbo,så er det noen her som kan bekrefte at den vil passe? det kan de verken på møller eller andre shops. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg