Gå til innhold

Forza 3

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dessuten vet ingen av oss noe om Forza 3, ingen vet engang om det kommer ut ettersom det ikke har blitt annonsert. Turn10 jobber med noe de kaller "the next big thing", men vil ikke avsløre om det er et Forza-spill.

 

Alt du leser om Forza 3 er rykter.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten vet ingen av oss noe om Forza 3, ingen vet engang om det kommer ut ettersom det ikke har blitt annonsert. Turn10 jobber med noe de kaller "the next big thing", men vil ikke avsløre om det er et Forza-spill.

 

Alt du leser om Forza 3 er rykter.

 

Forza 3 er sikkert at kommer jo.

Turn10 og de andre utviklerene la ut noen bilder av biler som skal være der. De lå ute på nettet i minutter før de ble borte igjen

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.forzamotorsport.net

 

Når det er bekreftet at Forza 3 kommer ut, vil du finne det på denne siden. Jeg har ikke sett noe info der, og det er ikke første gang at det har blitt "lekket" både falsk artwork og produksjonsdokumenter fra kommende spill. ;)

 

Som sagt, vi lener oss tilbake og venter på offisiell info. Da vet vi helt sikkert hva vi har i vente.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.forzamotorsport.net

 

Når det er bekreftet at Forza 3 kommer ut, vil du finne det på denne siden. Jeg har ikke sett noe info der, og det er ikke første gang at det har blitt "lekket" både falsk artwork og produksjonsdokumenter fra kommende spill. ;)

 

Som sagt, vi lener oss tilbake og venter på offisiell info. Da vet vi helt sikkert hva vi har i vente.

 

Turn10 som la ut bildene da...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn10 som la ut bildene da...

 

Nei, bildene kom ifølge ryktene fra websiden til et designfirma som tidligere har designet menyelementer for T10-spill. Likevel er det ingen grunn til bekymring, det er veldig sannsynlig at T10 sitt neste spill er et Forza-spill ettersom de selv prater såpass mye om det i PitPass-rapportene på Forza-hjemmesiden. :)

 

Anyways, i tilfelle poenget ikke kom fram: Ingen vits i å spørre etter ny info om spillet siden det ikke finnes noen info. Alt som er bekreftet vil dukke opp på forzamotorsport.net.

 

Jeg er selv temmelig ivrig på ny info, har sjekket pitpassreportene hver uke siden i sommer. :win

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel er det ingen grunn til bekymring, det er veldig sannsynlig at T10 sitt neste spill er et Forza-spill ettersom de selv prater såpass mye om det i PitPass-rapportene på Forza-hjemmesiden. :)

 

Jeg er selv temmelig ivrig på ny info, har sjekket pitpassreportene hver uke siden i sommer. :win

 

Ja, etter det jeg har hørt er det Turn10 og de der svenskene =P som har utviklet F3...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe, til dere som gleder dere tell forza 3 kommer ut, så kan jeg si såpass mye at det kommer i oktober/november 2009 ;)

Dere lurer vel på kilde? En " insider" i Microsoft Norge, nærmeresagt Xbox avdelingen :D

 

Så da ere bare tell å glede seg som små unger! :D

 

:watchout

Endret av Cosworthking

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, til dere som gleder dere tell forza 3 kommer ut, så kan jeg si såpass mye at det kommer i oktober/november 2009 ;)

Dere lurer vel på kilde? En " insider" i Microsoft Norge, nærmeresagt Xbox avdelingen :D

 

Så da ere bare tell å glede seg som små unger! :D

 

Den informasjonen denne personen sitter med er nok bare BULLSHITT

Er nok bare løse rykter om når spillet skal komme ut enda.

 

rolfi:

Håper det kun blir asfaltbaner på forza 3, men i et litt mer variert format (Gateløp, bane, point to poin osv..)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den informasjonen denne personen sitter med er nok bare BULLSHITT

Er nok bare løse rykter om når spillet skal komme ut enda.

 

rolfi:

Håper det kun blir asfaltbaner på forza 3, men i et litt mer variert format (Gateløp, bane, point to poin osv..)

 

He he, javel?? Hakke sagt at det var no rykte jeg, nærmere sagt fakta:ass:

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Om dette er fakta, hvorfor er det ingen andre kilder som har dette oppført hos seg? (Tenker da på gamespot, ign o.l. sider!)

Samt at mine kilder sier per dags dato at det er planlagt utslipp i slutten av 09. Og da har de ikke tatt med den obligatoriske utsettelsen PGA bugfix! ;)

 

Om dette hadde vært harde fakta hadde vell turn10 lansert ut nyhet om at det faktisk er bekrefta at spillet kommer den datoen?

Endret av Hansien

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår