DidrikHA Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Da har jeg bestemt meg for å gå i innkjøp av noen Keskin kt1 på min golf 2:) Derfor lurte jeg hva jeg burde gå for? 9x16 forran og bak, eller 7,7x16 forran og 9x16 bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 breiest mulig fram og bak åsså bygger du om skjærmene etter felga:P hehe.. mn ville hatt likens dim hele veien jeg da... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 nei ikke ha så mye hvis du ikke har servo ... alltid finest med litt smalere forran ;) jeg har 8.5 forran og 9.5 bak :) ikke llurt å ha breiere enn det bak i hvertfall ' Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Kjør på med 9x16 foran og bak. blir perfekt på golfen. Jeg kjører med Keskin kt1 9x16, med et15 foran og et5 bak. Sitter helt perfekt. Har heller ikke servo, bra med litt trening;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 takker for svar;) er ikke felga dine til salgs mspeed? eller tar jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olav1111 Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 hvor store felger går på golfen da?? er ikke noe problem og flytte hjulbuer lengere opp,men er det noen som har stappa frk 18" på en golf 2?? evt linker bilder til dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Holder med MSpeed der ja, 9x16 et 15 rundt om, har ikke bygget ferdig bilen men vet at foran må en skjære, som skrevet over her! Og bak så tror jeg det skal bli fint siden et 15 blir litt bredere enn et 5 som Mspeed har. Du kjører vel med spacers også du Mspeed? Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 9" brei felg med Et 15 kommer til å stikke litt ut bare så du vet Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Kommer jo G60 der vettu, hvis ikke kjøper jeg meg nye felger til 2'ern etterhvert, så slenger jeg Brockene på 3'ern om sommern :) Også selger BBS'ene mine... Men får se åssen det går vettu :) Men vil ha B1 på 2'ern egentelig så mulig jeg kjøper nye med annet innpress.. Men nok om det ikke min tråd.. hehe SORRY OT! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Holder med MSpeed der ja, 9x16 et 15 rundt om, har ikke bygget ferdig bilen men vet at foran må en skjære, som skrevet over her! Og bak så tror jeg det skal bli fint siden et 15 blir litt bredere enn et 5 som Mspeed har.Du kjører vel med spacers også du Mspeed? Retteråsen Alt spørs på hvor lavt du vil ha bilen.. skal du lavt må skjermene foran kappes og skjermbuene bak må valses... ET5 stikker lengre ut enn ET15. Kjører med spacer ja. felgene mine er egentlig 9x16 ET25, men det går ikke i det hele tatt da det kræsjer med fjærbeinet. ET15 går akkurat(får såvidt inn et bankkort mellom felg og fjærbein) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 (endret) Ja sånn det var ja, faen kommer aldri til å lære meg om inpress! hehe :P Men uansett valse skal vi nok få til, men da snakker vi bare å valse bort den ''inner'' kanten liksom? Edit: ALL klaring er god klaring vettu hehe :D Retteråsen Endret Mai 5, 2009 av Retteåsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 spørs på dekk dimensjonen og senk :) mye strekk = lite valsing mer plass mindre strekk = mer gummi mer valsing Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Blir nok sittende det som er på felgene nå 215/40R16 ;) synes det er fin strekk jeg også er det likevel litt bredde på det! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 skal du lavt må skjermene foran kappes og skjermbuene bak må valses Tenkte å satse på slik høyde som du har, så tenkte derfor å spørre hva har du gjort bak? Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Tenkte å satse på slik høyde som du har, så tenkte derfor å spørre hva har du gjort bak? Retteråsen kanten bak er banket og valset så mye som mulig.. skjermkanten ligger nå helt opp til bredderen. Så er endel.. kunne fått bilen endel lavere hvis jeg hadde kjørt ET15 bak og.. så vi får se hva som skjer denne sesongen;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg