Slettet konto Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Heisann. Var kjempeuheldig å hadde en 5 litersflaske me olje liggendes på matta bak førersetet. Disse mattene var såklart tekstil så de skulle bli ødelagt. Men problemet er nå at jeg har ca 2 liter olje flytende rundt i tekstilet bak. Mest under matta. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe nytt tekstil å bare legge allt nytt? Lettere å bare gjøre det sånn ettersom hele bilen lukter hor og faenskap nå :( Bor i stavangerområdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ny matte tror jeg ikke du får kjøpt ny lengre, men du finner garantert hos en bilopphugger. Eventuelt kan du låne deg en rensemaskin alà typen som en bruker til teppe/sofarens. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 tenkte på hele filt greia som ligger på gulvet jeg da... :p men takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 tenkte på hele filt greia som ligger på gulvet jeg da... :pmen takk for svar :) Ja, jeg sikter altså ikke til fotmattene, men til teppet i bilen. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 selger de hele matter på knoxen? lite gira på å kjøre ut å rive ut matta skjøl :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 ta ut matta... høyttrykksvask den og kjør over den med tepperenser.. blir så god som ny!! Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 jeg vil legge ny :( hehe :p er fast bestemmt på å legge ny, føler det er minst stress. og oljelukt er vanskelig å få vekk, men noen som vet hvor de selger tekstil til å gjøre denne jobben eller? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 skaff deg brukt fra hogger'n. ut med seter, side/kanallister og midtkonsoll og inn med nytt! ;D kjør på med en høytrykksvask før du setter inn det nye. er ikke så mye jobb som du skulle tro ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 midtkonsoll og må av ja? auda :p setene er lette å sprette ut ettersom det er bare til å dra opp spaken å ta setet så langt bak att det rett og slett bare faller ut :P noen som har en lite diy på å ta av midtkonsollen eller? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 noen som har en lite diy på å ta av midtkonsollen eller? :p Sitter noen skruer på hver side fremme mot dashbordet, samt et par bak under askebegeret. I tillegg må selvsagt girstanga av. Ikke nøye om du ødelegger noe, du kan jo tross alt øve deg på bilen du finner hos en hugger. Ypperlig mulighet til å sjekke for rust i dørken, lydisolere mm.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 er noen skruer under dekselet rundt girspaken og om jeg ikke husker feil. dekselet bare vipper du av med skrutrekker ;) Rimelig sikker på du skjønner hele opplegget med ett lite snev av logikk og tekninsk innsikt :) mulig jeg husker feil og gulvteppet er 2 deler men det får du nesten ta en titt på når du er igang ;D Jeg bytta ALT inni en golf 3 utenom dashbordet ifjor sommer og tror det tok meg 4-5 timer med rolig arbeide for å si det sånn pluss at det var første gang :) Lykke til :D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg