Gå til innhold

Tommynes: Ford Sierra IS Coupe -86 Turboprosjekt

Ranger emnet


tommynes

Anbefalte innlegg

Hehe,har ikke noe gulvbettær,eller kanaler,nå har jeg mest deler til nyere kombi og sedan.Men har en del fakta om den bilen. 3 av mine venner har eid den bilen,det klistremerket som er/var på toppen av frontruta kommer fra banekjøring på ACR (Artic Circle Raceway) I mo i rana. Før mine venner kjøpte den var det en eldre kar som eide den,og før han eide faktisk EGIL DRILLO OLSEN den bilen :P hehe ,etter han kammeraten min som handla den først kjøpte den ble det satt i 2.9 24v scorpio cosworth motor med bakstilling med skivebremser osv :),etter han skulle selge den havna den orginale motoren i,men med bakstillinga.Så han 2 kammeraten min som kjøpte`n mista lappen på e-18 ved holmestrand i 160 eller noe i 100 sona,han solgte den videre til neste kammerat som mista lappen :P,etter det ble den solgt videre med recaro stoler og diff men uten skilt,siden har det ikke vært skilt på den,så den har hatt en del hard medfart,og regner med att det ikke blir mindre i din/deres eie hvertfall :)

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

 

 

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo,forresten har en bra hvit høyre dør til den sierraen din liggende og slenge her :).. Kan få`n for 300 spenn :)

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

 

 

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått gjort en del. Motoren er tatt ut for litt fiksing, bilen er malt og diverse småting. Bilder kommer i morgen. Takk for historikken, Koddleif

 

Har tenkt til å selge den snart grunnet for mange prosjekter. Ta kontakt på pm eller tlf: 98845951. Skal sette i motoren før salg. Det følger med mange deler blant annet en garrett turbo. Specliste kommer i morgen Gi bud

Endret av tommynes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren er solgt, panseret kan du få for 300 kr hvis du kommer og henter det. Det er rustfritt og kjempefint. Panserholderne følger med.

 

ok.;)

hvor holder du til?:P

Sånn i forhold til gjøvik liksom:P

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår