Drogo Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 (endret) Hei. Som sagt hadde jeg et lite uhell på glatta og smalt inn i et skilt med ræva. Nå tenkte jeg at det er et fint tidspunkt å lære seg å sparkle og rette ut bulker osv. Tenkte at jeg skulle gjør bilen helt klar til lakkering selv, og så la et verksted ta lakkeringen. Noen som har tips, og kjapt kan si meg seg for steg hva jeg skal gjøre? Vil gjerne ha navn på produkter jeg kan bruke også, og hvor jeg får kjøpt dem. Her er et bilde av skaden: Sånn kan det gå Fra en annen vinkel Håper virkelig noen kan hjelpe meg, og takker på forhånd for svar ;) Ps. Vet det er en klistret how to tråd om dette, men trenger som sagt mest hjelp til produktnavn. Endret Mars 16, 2009 av Drogo Siter Why drive a car, when you can pilote a Saab. -Saab 900s 1995 (Bruksbil) -Mazda 626 1987 (vraket) -Saab 900 8t 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 (endret) Tror nok det er best du lar verkstedet ta hele dritten hvis du ikke har rørt en bil før selv. Ender vel opp med at de må fikse opp jobben du har utført. Er endel fjols som kjører rundt med ubehandlet sparkel på bilen, av den typen som suger til seg vann.. Da ser alt så mye bedre ut liksom (og billigere). Skjønte du ikke guiden? Hva er det du ikke skjønner? Det er jo en enkel kokebok oppskrift. Endret Mars 16, 2009 av Hondaen Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drogo Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ok det var vel litt feilformulert av meg. Jeg har faktisk en del erfaring med bil fra før, men dette blir min første sparkeljobb var det jeg mente ;) Skjønte egentlig det meste i guiden også, er mest navn på produkter jeg sliter med, så er vel hovedsaklig det jeg trenger hjelp til. Siter Why drive a car, when you can pilote a Saab. -Saab 900s 1995 (Bruksbil) -Mazda 626 1987 (vraket) -Saab 900 8t 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg