kris Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Er det noen som har gjort denne ombyggingen? Hvilken modell gir det beste utgangspunktet for ombyggingen? Er det f.eks. mye forskjell på 316i og 325i når man skal ta alle deler fra en komplett donor E36 M3 og flytte over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jeg har gjort det..... Har komplett delesett til å bygge en til, men litt usikker på om jeg vil selge det! Bare bygg i biler registrert i norge før 1996, cupe er best å bygge i....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg har og en 94 316 som jeg vil bygge om til m3. Er det mulig eller er det forskjell i rammene?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 det er mulig, ikke forskjell på kaross, bare noen fester i motorrommet...! Kjøp drivverket mitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 PM om du er seriøs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg