mkristiansen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Hei. Har et problem med bremsing. Når jeg bremser sånn passe kraftig, så drar hjulene seg til venstre. og når jeg slepper opp bremsene så går dem tilbake til normal stilling igjen. Noen som veit hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Det kan være slitte foringer, caliper som har sitter fast, bremseslanger kan være tett, dårlige bremseklosser (skjevslitte) f.eks. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkristiansen Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Det kan være slitte foringer, caliper som har sitter fast, bremseslanger kan være tett, dårlige bremseklosser (skjevslitte) f.eks. okei! men jeg had dette samme problemet før jeg skifta både caliptere og skiver. for jeg har det samme problemet etter de ble skifta. så da må det være foringene som er slitt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Er nok de indre bærearmsforingene dine som er problemet ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkristiansen Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 okei, takk. får ta en titt på dem da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg har det samme problemet bare at den drar til høyre. har byttet både bremsekaliptere og bærearm på høyre side. Kan det være et styrestag? Siter BMW 320i->325i 1985 Suzuki SJ 413 Suzuki RM-Z 450 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LocoPro Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 lett og sjekke om det er et styrestag. bare ta av mutteren og se om den er løs eller om pakningen er sprekt. men hvis den er seig og stram, er den nok fin. husk ikke snurr så mye kanskje muttern på stagge er skjevt. da må du ta forstillings kontrol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg