Ælen! Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 (endret) takk for komentarer :) Øyelokkene var bare prøvemontert og tatt av igjen. synes ikke de passa så godt jeg heller, ville bare høre hva andre syntes også:P Løfaldli: felgene får du kjøpt overalt:P husker ikke hva butikken jeg kjøpte de heter. men det er jo vanlige m6 replikka felger, alt for mange som har de nå. edit: er btw 225/35(eller40?)-18 Endret April 21, 2009 av Ælen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 hvor kjøpte du øyelåkka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
03osv Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Lakker listene på dørene, fronten og hekken i bilens farge. Siter Golf IV 1.6 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Lakker listene på dørene, fronten og hekken i bilens farge. nei fysj.. bilen er solgt åsså da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 pen og cleen look m6 felgene var faktisk tøffe på bilen din. jeg synes ikke du burde lakkere listene på bilen din. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Spm. Bruker du org spiller eller har du egen annen? Med tanke på subben bak. Siter BMW Entusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 hvor kjøpte du øyelåkka? GS-bildeler, har de enda om du er intrisert :) Lakker listene på dørene, fronten og hekken i bilens farge. Det er gjort av ny eier, også resten av bilen i annen farge +++++++ Spm. Bruker du org spiller eller har du egen annen?Med tanke på subben bak. Hadde er Pioneer spiller av ett slag, prøvde med orginal spiller i begynnelsen, men det fungerte heller dårlig fant jeg ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg