Bergman1984 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Ja da er jeg tilbake på skoda etter langt fravær:) Min første bil var en Skoda rapid 130 89 modell:) Forhåpentligvis er ikke min litt nyere octavia skrudd sammen av tsjekkiske straffanger:) Noen erfaringer her med firehjulsdrift utgaven? Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Hei, disse 4x4 ener virker utmerket, for din skyld er det nesten litt synd snøen snart er bort ;) men det kommer jo flere :) kos deg med bilen din, en flott bil er det ihvertfall, legg gjerne inn bilder :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 jeg kjører 4x4 på min og er strålende fornøyd med det,har kommet godt med i disse snødager...men om det var smart å senke den m tanke på vinteren er en annen sak...må ofre litt...:D grattis m bilen,du blir nok fornøyd! Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
175GD Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Gratulerer med skikkelig bil. Er selv i gang med anskaffelse av min første Skoda. Er kjent med Skoda (bil) fra 60-tallet, onkelen til min far kjørte Skoda i årevis såvidt jeg kan huske. Eldre våpenverkere jeg jobbet sammen med skrøt uhemmet av kanoner bygget av Skoda. Så bilene kan vel ikke være dårligere? Siter Kjør grønt, la bilen levere mest mulig CO2 til plantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergman1984 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Ja det er nesten så en håper på snø og sludd:) skal kjøre til hamar i påska så får håpe den kan kjøres litt hardere da. Noen som vet hvordan man får chippet denne modellen og om bilen tåler det? Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg