Howard_ Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei, jeg skal kjøpe meg ny bil, og etter langt om lenge har jeg kommet frem til at en v40 vil være det beste valget for meg. Men problemet er at jeg ikke har kjøpt bil siden en saab 900t -89 for 8 år siden, så jeg vet ikke helt hva jeg bør se etter. Jeg har maksimalt 135 000.- å bruke på bilen, da bør den være registrert og med full tank :).Helst ikke eldre enn 2002/2003. Er det noen store dyre servicer som blir tatt ved f.eks 100k km. Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei! Har du noen spesielle motorønsker & utstyr? Er utstyr viktigere enn motor? Eller er motor viktigere enn utstyr? Eller vil du ha begge deler? :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howard_ Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei, pålitelighet er viktigere en begge vil jeg si. Men, jeg setter pris på utstyr før motor, så 1,6 vil nok gå fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 (endret) Okei :) Da har evnt. pappa en V40 som ratt passer for deg da ;) For pappa har værtfall en 2004 1,6l Volvo V40 i svart, med delskinn, cruise, automatisk klima, org. front spoiler, bak spoiler + 8 alufelger +++++ som har såvidt runna 100 k, reg.reim bytte er ved 160 k, servicehefte & alt sånn er i orden. EU-godkjent frem til sommer 2010. :) Den har det værtfall ikke hvert noe problem med de 2årene han har eid den, å den har vært svært pent behandlet av han i hvertfall så :) Den selges for 125.000,- + omreg (6511,-) Endret Mars 10, 2009 av AlmRacing Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howard_ Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Hei, takk for svar. Den virket jo som midt i blinken for min del, dessverre så blir det ikke aktuelt med noe kjøp før påske,men du må gjerne sende meg en link til salgsannonse eller noen bilder på epost (hgeving(at) gmail.com. Er det noen spesielle andre ting som kan være feil på disse bilene jeg burde sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 hei igjen :) Jeppda.. :)Annonsa er borte nå så jeg, men kan sikkert sende over noen bilder :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howard_ Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 hei igjen :) Jeppda.. :)Annonsa er borte nå så jeg, men kan sikkert sende over noen bilder :) Ja for all del, bare send bilder du hvis den fremdeles er til salgs.epost 2 poster over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Da har jeg sendt noen bilder til deg på mail ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg