|plumbo Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hei lurer litt på om noen har vært borti samme problemet ! bilen starter og går 1til2 sekunder før den stopper helt det er 1.6l og 95 mod hvis det har noen betyding . bilen har start sperre . kan det ha noe med tenning og gjøre , luft menge måler eller noe sånt ? håper på raske svar ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ats22 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei lurer litt på om noen har vært borti samme problemet ! bilen starter og går 1til2 sekunder før den stopper helt det er 1.6l og 95 mod hvis det har noen betyding . bilen har start sperre . kan det ha noe med tenning og gjøre , luft menge måler eller noe sånt ? håper på raske svar ;) hadde samme problem på min. jeg tok full service justere tenninga og renset dysa, samt bytta pakkningen. Problemet hos meg var dålig kontakt og tett dyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 oki :) hvilken pakking ? og dårlig kontakt på hva ? :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ats22 Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 oki :) hvilken pakking ? og dårlig kontakt på hva ? :) pakningen til innsuget eller til ja det står helt stille i hode mitt nå. (den delen dysa sitter i) sitter det en hardplast pakning. Dårlig kontakt til dysa eller sensoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evsaet Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg har det samme på en 95 mod 1,3. Hva var galt med din bil. evsaet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 bytta tennings lås og så over startsperre rellet og problemet var da borte :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg