garrett_T4 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg har kjøpt meg en 90 mod golf II med justerbart senk på, det er av typen GT Cupline Sport Fahrwerke. Trenger godkjenningspapirer på dette for å få bilen EU godkjent, noen som har peiling på hvor de selger disse/hvor jeg kan skaffe papirer. Mistet kontakten med forige eier, så jeg kan ikke kontakte han for å høre hvor han kjøpte de..... Håper på at noen kan hjelpe:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 søk på google så finner du helt sikkert noen buttiker som selger de:) google is your friend Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BChris Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Ved du merket på senkesettet? dersom du ved produsenten, kan du evt. sende en mail til de, da sender de høyst sannsynligvis TUV papirene. 2 kompiser av meg gjorde dette. Siter Opel Vectra A 94mod 2.0i 8v (Førstebil) X Yamaha Virago 98mod 125ccm XV (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Tro meg:P jeg googler mere enn de fleste:) hehe Vet det er autospar som har solgt de, men de selger ikke slike lenger, skal ringe de i morgen tenker jeg. Merket til senkesettet skrev jeg i første innlegg:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Jeg har kjøpt meg en 90 mod golf II med justerbart senk på, det er av typen GT Cupline Sport Fahrwerke.Trenger godkjenningspapirer på dette for å få bilen EU godkjent, noen som har peiling på hvor de selger disse/hvor jeg kan skaffe papirer. Mistet kontakten med forige eier, så jeg kan ikke kontakte han for å høre hvor han kjøpte de..... Håper på at noen kan hjelpe:) Du har da vell navnet på tidligere eier, bare å søke på 1881 da;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 sex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg