Gå til innhold

Gutt på 8 i Iran stjal - fikk armen knust som straff

Ranger emnet


_Evje_

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor folk på forumet blir så sjokkerte når noen er for fysisk avstraffelse.

Jeg fikk både ørefik og dask på ræva, og hadde godt av det når jeg tenker tilbake. Dette var helt vanlig på 80-tallet og tidligere. Har aldri hørt om noen som har fått "senskader" av en dask eller fik.

At dette nå ikke har blitt lov i det hele tatt er nok fordi noen ikke visste helt hvor grensen gikk mellom lovelig, fysisk avstraffelse og direkte vold mot barn. Derfor kan det hende denne loven ble såpass skjerpet.

- Audi A4 2,0TDI B8

-Dont drive faster than your guardian angel can fly-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aldrigt gjort det nei!

 

Hvor gammel er du egentlig? 17?

 

Ikke jeg heller, men jeg hørte dagmammaen true med det en gang, noe som resulterte i en klar beskjed om at hvis det hadde skjedd så hadde hun vært arbeidsløs ;)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrigt gjort det nei!

 

Hvor gammel er du egentlig? 17?

 

23, og etter språkkunnskapen din å dømme (Eller mangelen på dette) vil jeg tro du er rundt 17.

 

 

Men mine meninger har ingenting med min alder å gjøre. Har i flere år hatt samme tanker som jeg har nå!

Og jeg mener at

Penger = Makt = vold.

Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23, og etter språkkunnskapen din å dømme (Eller mangelen på dette) vil jeg tro du er rundt 17.

 

 

Men mine meninger har ingenting med min alder å gjøre. Har i flere år hatt samme tanker som jeg har nå!

Og jeg mener at

Penger = Makt = vold.

 

 

Meninger og alder har gjerne en sammenheng...

 

Jeg måtte bare spørre... har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meninger og alder har gjerne en sammenheng...

 

Jeg måtte bare spørre... har du barn?

 

Som jeg allerede har svart på tidligere; jeg skal ikke ha barn.

Jeg tåler faktisk ikke barn (Blir ufattelig sliten av dem)

 

Og hvordan kan du si at meninger og alder har en sammenheng? Når jeg har hatt de samme tankene siden jeg var rundt 16...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg allerede har svart på tidligere; jeg skal ikke ha barn.

Jeg tåler faktisk ikke barn (Blir ufattelig sliten av dem)

 

Og hvordan kan du si at meninger og alder har en sammenheng? Når jeg har hatt de samme tankene siden jeg var rundt 16...

 

 

Jeg har ikke tenkt og diskutere dette med deg i det uendelige...

 

Men når du ikke har barn selv så syns jeg ikke du har grunnlag

til og utale deg om barne oppdragelse...

 

Som småbarns far blir jeg utroligt provosert av dine utsagn...

 

I ditt tilfelle har kansje ikke alder og meninger noen sammenheng

da du åpenbart mangler evnen til og utvikle deg, ikke ta deg nær av dette, noen er litt tregere i hode en andre...

 

Jeg hadde også tåpelige meninger når jeg var 16, men etter vert som årene går og man får litt mer erfaring, forandrer man også tankegangen sin... De fleste gjør vertfall det;)

 

Det er alt jeg har og si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt og diskutere dette med deg i det uendelige...

 

Men når du ikke har barn selv så syns jeg ikke du har grunnlag

til og utale deg om barne oppdragelse...

 

Som småbarns far blir jeg utroligt provosert av dine utsagn...

 

I ditt tilfelle har kansje ikke alder og meninger noen sammenheng

da du åpenbart mangler evnen til og utvikle deg, ikke ta deg nær av dette, noen er litt tregere i hode en andre...

 

Jeg hadde også tåpelige meninger når jeg var 16, men etter vert som årene går og man får litt mer erfaring, forandrer man også tankegangen sin... De fleste gjør vertfall det;)

 

Det er alt jeg har og si...

 

Det å bli provosert er tegn på lav IQ. Og enda et tegn på din dumhet er dine "ord delings feil". Jeg gikk ut av videregående med 5.7 i snitt (Med bonuspoeng), så har like mye rett til å uttale meg om barneoppdragelse, som du har til å uttale deg om min "mangel til å utvikle meg" eller det at jeg er "treg".

Så hvis du kan kommer her å mene at jeg ikke har rett til å uttale med din (mangel) på barneoppdragelse, har du like liten rett til å uttale deg om min "utvikling" (Eller mangel på det som du ville sagt)

Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav iq om man blir provosert?

Går ikke på iq det, lillegutt. Hørt om eq?

Skulle klart å provosere deg lett. Gi meg 1 minutt.

Når jeg tenker meg om, så har jeg allerede klart det. Se tilbake noen poster. :D Dustefyr.

 

Håper denne tråden blir stengt snart, da den har sklidd helt ut.

Er jo bare personangrep etter personangrep, og ingen diskusjon.

 

Civiclars... Du er en amatør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut av videregående med 5.7 i snitt (Med bonuspoeng), så har like mye rett til å uttale meg om barneoppdragelse, som du har til å uttale deg om min "mangel til å utvikle meg" eller det at jeg er "treg".

Så hvis du kan kommer her å mene

 

 

Snakk om å drite på draget... Noen andre som ser skriveleifen eller? Dette fra en valp som hadde 5.7 i snitt og kritiserer andres skriveferdigheter. Ler meg skakk av deg din letteide tosk.

Når får du ta deg sammen. Ikke bare sitt å vær tøff bak monitoren og lage kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav iq om man blir provosert?

Går ikke på iq det, lillegutt. Hørt om eq?

Skulle klart å provosere deg lett. Gi meg 1 minutt.

Når jeg tenker meg om, så har jeg allerede klart det. Se tilbake noen poster. :D Dustefyr.

 

Håper denne tråden blir stengt snart, da den har sklidd helt ut.

Er jo bare personangrep etter personangrep, og ingen diskusjon.

 

Civiclars... Du er en amatør.

 

Haha... Tragisk. Når du blir irritert/provosert mister du automatisk IQ en kort periode. Og du har ikke klart å provosere meg. Tar meg ikke nær av noe som helst.

 

Og jeg er født kverulant. Jeg har en enorm trang til å diskutere. Og hvem snakker om personangrep? Det er du og Stianuno som kommer her med direkte personangrep. Men ettersom jeg ikke kunne bry meg verken mer eller mindre, gir jeg faen :D

 

EDIT: Jeg er et menneske. Jeg kan også komme med noen feil. Er ikke ofte, men det skjer.

Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Jeg er et menneske. Jeg kan også komme med noen feil. Er ikke ofte, men det skjer.

 

Tydeligvis nå, for eksempel..

 

Bilforumet slutter aldri å overraske.. Jeg trodde dette skulle bli nok en "sånn galskap vil vi ikke ha i landet vårt"-tråd.. Så ble det en tråd hvor folk snakker om hvor fett det er å slå barn.. Tjohei!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår