Pilsner Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) Da har jeg kjøpt meg en god gammel 245 fra 77'. Bilen var nettopp eu-ok og lider av rust i begge hjulbrønnene og litt rundt om kring. Bilen hadde vært eid av en gammel dame ved navn Dagny fra 94 til hun døde i 07. Den skulle egentlig ende opp som spiker, men han jeg kjøpte den av klarte heldigvis å redde den. :) Bilen har rullet 245 000km og den har en b21a innabords. Må bare si at ting tar tid, er veldig grønn når det kommer til skruing, har heller ikke garasje så er litt slitsomt å stå ute. Noen bilder av Dagny: Rust: Så hva synes folket? Endret April 18, 2009 av Pilsner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 webasto og nostalgi.. helt knall :) Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 se den ja, så jo ganske fin ut den!! Riktig farge og=) Lykke til med restaureringen!! Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Så jo fin ut den :) Noen planer fremover da? Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 No må du ta godt vare på ho dagny, hun fortjener og leve videre.:) Deb støvsugeren funker faktisk også..Konge den Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 No må du ta godt vare på ho dagny, hun fortjener og leve videre.:) Deb støvsugeren funker faktisk også..Konge den Ja, ho Dagny skal nok få et langt fint liv fremover :) Støvsugeren funke hest :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) Så jo fin ut den :) Noen planer fremover da? Takk takk. :) Joda har jo noen planer på lur, men blir å gå over tid grunnet penger og uten tilgang til garasje for øyeblikket. Senk og felger, bytte motor, fjerne rust osv. Endret Mars 8, 2009 av Pilsner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Synes du skal beholde fangerne, er nesten litt stilig :D Men litt anlegg bør du også ha da? Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Fin bil:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Fin bil:D Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Vurderte å legge opp LH 2.4 ledningsnette å slenge i en B230F, så er alt klart til det kommer en FK oppi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Haha, ser det første bildet og tenker "hmm, er noe kjent med denne". Så ser jeg det grønne motorrommet og bare: "HAHA!". Bilen tilhørte min nå avdøde tante (Dagny, ja). Hun hadde riktignok ikke lappen, så bilen var kjørt av hennes ektemann til de begge døde. Med andre ord, bilen er skikkelig gubbekjørt og godt tatt vare på, til tross for rusta. Egentlig skulle jeg ha denne bilen selv, men forskjellige grunner ledet til at det ikke ble sånn likevel. Men nok om meg! :op: Lykke til med bilen, og jeg håper du tar godt vare på den! Har hatt mye glede i denne vogna, så det er morsomt å se at den lever videre! :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Haha, ser det første bildet og tenker "hmm, er noe kjent med denne". Så ser jeg det grønne motorrommet og bare: "HAHA!". Bilen tilhørte min nå avdøde tante (Dagny, ja). Hun hadde riktignok ikke lappen, så bilen var kjørt av hennes ektemann til de begge døde. Med andre ord, bilen er skikkelig gubbekjørt og godt tatt vare på, til tross for rusta. Egentlig skulle jeg ha denne bilen selv, men forskjellige grunner ledet til at det ikke ble sånn likevel. Men nok om meg! :op: Lykke til med bilen, og jeg håper du tar godt vare på den! Har hatt mye glede i denne vogna, så det er morsomt å se at den lever videre! :) Haha, morsomt å få vite litt historie bak bilen! :) Skal nok ta godt vare på denne skjønnheten. Håper det er greit jeg kaller opp bilen etter din avdøde tante? (Sto skrevet Dagny på nøkklene) :P Hva synes folket om å sette på nytypen fanger og speil? Er litt usikker på akuratt dette. Endret Mars 9, 2009 av Pilsner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hehe, det er som oftest noen eventyr som skjuler seg i 32 år gamle biler. Kall bilen hva du vil for min del, jeg er ikke så høytidelig av meg. Er jo hyggelig at navnet til tante lever videre da! :) Nye fangere og speil tror jeg kan bli tøft. Si ifra kjapt om du trenger noe deler forresten, da min bror har en 87mod 245 som blir kjørt på skroten i disse dager. B230E, aw71, ikke sperre osv. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Dagny såg da fin ut :D skulle kanskje hatt noen nye bilder av bilen utvendig, i litt bedre lys? ;) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg