toresen Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hei jeg har en opel corsa 94 mod så lurer jeg på om noen kan photoshoppe den så den ser litt ut som en rallycross bil eller no? Her er bilde av den: Kan noen gjøre den så råå som mulig? Har tengt på og lage prosjekt men vet ikke helt enda..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenepostei Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Det var ett for dårlig bilde, vanskelig å redigere det. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Hei Jeg har en Opel Corsa 94 mod så lurer jeg på om noen kan photoshoppe den så den ser litt ut som en rallycross bil eller nei? Her er bilde av den: Vet ikke helt om d ble bra? :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 støtter lenepostei på denne, legg ut et litt klarere bilde der bilen ikke er frosset, mye vanskligere å få det til å se fint ut når bilen er dekket av frost Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg