b-laze Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Den slår seg av helt plutselig. Slo seg av i går da jeg kjørte, helt uten videre. den har fungert fint i ca 4 mdnr nå uten noe tull. Jeg har en 500w rms forsterker på en sub, som oftest starter den når jeg starter bilen, får spillt i ca 30 sek, så slår den seg av, eller når jeg skrur opp volumet så slår den seg av. sjekka alle kabler og sikringer, alt er kobla som før, har god kontakt. forsterkeren slår seg HELT av, altså alle lys i den blir borte. Noen som kan hjelpe? Den er bare 4 mdnr gammel og har blitt spillt fint med. Så at den er defekt får ingen meg til og tro :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 ta en ledningsende fra hovudstrømmen til remoten da.. så ser du vertfall om det er der feilen ligger. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-laze Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 ta en ledningsende fra hovudstrømmen til remoten da.. så ser du vertfall om det er der feilen ligger. hva mener du? Remote har jeg koblet, Remote fra amp til spillerens remote utang, skal jeg gi remote 12v fra batteriet mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Han mener nok at du skal legge en liten lask mellom +12V og Remote, for å sjekke at feilen ikke ligger i remote-lederen som kommer fra spilleren (brudd i leder/dårlig kontakt, feil på spiller e.l) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-laze Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Han mener nok at du skal legge en liten lask mellom +12V og Remote, for å sjekke at feilen ikke ligger i remote-lederen som kommer fra spilleren (brudd i leder/dårlig kontakt, feil på spiller e.l) aaah, takk for tipset dere begge. jeg har jo remote kablen liggende i bilen, fram -> Bak. kan jo vere at noe har skadet det. Skal sjekke i morra. Hvis poblemet ligger da i remote, men det ikke funker og skjifte kabel, hva kan vere problemet da? kan jeg koble den på 12v da, og fixe en bryter for og slå av og på ? er dette trygt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Remote gir bare +12V til forsterkeren. Så om feilen ligger i spilleren, så ser jeg ikke noe problem med at du kan hente +12V fra f.eks sigarett-tender og via en bryter. Fordel å finne et noe som går via tenninga. Kjedelig å glemme å slå av bryteren, spesielt om bilen blir stående ute en kald vinterdag :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 HVILKEN forsterker, HVA har du koblet til den, og HVORDAN er det koblet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg