joakim_ford Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 (endret) jeg pussa opp og lakkerte golfen min for ca 1 år siden nå, jeg lurer på om den fortsatt er ute og ruller etter at jeg solgte den til en i Fredrikstad, trur den er solgt videre siden jeg ikke har sett den på lenge nå :P Jeg hellakkerte bilen i ren svart med rainbowflakes, monterte xenon, satt i recaro g60 interiør. lakkerte felgene hvite, nye lykter rundt om, +++div styling Legger ved bilder: Endret Mars 5, 2009 av joakim_ford Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 bildet ditt funka ikke. Lim inn IMG koden:) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Slik:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 sånn da var det fikset ;) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~cm~ Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Bilen er nå min ;) Går i Hamar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 så morro ..sleng opp noen bilder av den nå da :D Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~cm~ Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 så morro ..sleng opp noen bilder av den nå da :D Får ikke til det jeg :p Hehe. men legg meg til på msn så kan du få ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg