pettersenroar Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 fant ut at jeg skule ta ut motoren i dag.. da jeg kom til turboen viste det seg å være VELDIG mye slakke både inn og utt og opp og ned.. jeg trenger nytt turbinhjul nytt lager og ny eksosdel siden den var sprokkett. det samme var eksosmanifolden! jeg har jo en t04b turbo liggende som jeg skulle sette inn men er ikke så sikker pa a/r forholdene.noen som vet hvor k03 deler selges????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 kjøp deg ny vel, får dem til slik og ingenting på finn.no Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 skal sjekke pris mulig jegdriter i k serien og setter inn en gt28rs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg