ola_dunk2 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 hvordan tette takluken på Golf1. Har staket opp drenshullene, men der renner ned langs dørstolpen ( renner på innsiden av taket og ned langs dørstolpen.. hva koster pakningen? kan det være drensrøret som er lekk inne i der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Har du staket opp de bakre dreneringsslangene også? Har ikke kjøpt ny pakning siden 1996, men allerede da husker jeg den kosta "en del" (noen hundre kr). Det litt spennende er om man fremdeles får tak i den ny. Det var en god del biter til bilene våre som gikk ut uten erstatning i 2007. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ola_dunk2 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 har nå staket opp alle fire avløpsrør fra takluken. der renner vann ut der det skal, så det er ikke tett.. Men, der kommer bøttevis med vann inn i bilen, det renner ned fra sidene inne i bilen. Kommer vann ut fra sideplatene,sikresfestene ved dørstolpen. Hva gjør jeg nå? Skal jeg tette hele luka med sikaflex, og ikke bruke den? ( tette rundt den pakningen fra utsiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Da kan det være at en/begge dreneringsslangene bakover har fått en rift ifm. en tidligere oppstaking. Regner ikke med at det renner ned vann langs begge dørstolpene. Eventuelt er pakninga di så dårlig at dreneringa ikke strekker til. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 jeg har faktisk 2stk nye taklukepakninger liggende til golf2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg