Ken84 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Er det flere som sliter med at håndbremsen på Mondeo mk1 ikke fungerer bra eller er det bare meg ? Vet at det skal være selvjustering med når det ikke fungerer ? Har byttet bremsesko , tromler og wire og det fungerer fortsatt ikke , null effekt på trommelbremsen ! Noen som kan hjelpe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hvis bakbremsene ligger inntil tromlene er det håndtaket som er problemet. Men vanligvis er det selvjusteringen til bremsebåndene som sitter fast Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordbo Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hadde samme problem + lav bremsepedal. Skifte av selvjusteringen fikset problemet for meg. Siter 04 Volvo V70 D510 Toyota Yaris D-4D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken84 Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Har ikke lav pedal føring på bremsene og når jeg skiftet bremseskoene gjorde jeg reint selvjusteringen med stålbørste og smurte den opp ! Det fungerer fortsatt ikke ! Har hatt bilen i 4-5 år og har aldri vært helt fornøyd med håndbremsen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg