Ac_g60 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hei... Har en 2002 Passat stv og helt plutselig kom det elektriske feil, som for eks: *Blinklys blinker ikke når det låses eller låses opp. *Kupèlysene lyser ikke når dørene åpnes. Det som er rart er at de lysa under døra, de lyser når dør åpnes. Kupèlyset funker ellers som det skal... Kan det ha noe med at det er klissvått under føresete? Ser det er noen her med noen av de samme feilene... Håper på svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 har mye uta samme feilene.. har hørt at det er noe med en mikrobryter i låsekassen Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Det er microbryterer en i låsekassen.. det som er synd er at da må man bytte hele låskassen i døra.. siden du ikke får bytta selve micro bryteren.. hvis du prøver å låse bilen flere ganger.. at du trykker flere ganger etter hverandre så kan du høre hvilken dør som har problemer.. for da er det bare den døren som prøver å låse seg igjen.. Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 komfort hjernen ligger under førersetet på 3B i hvertfall, hvis det er fuktig dær kan det gi disse problemene også. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ac_g60 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 komfort hjernen ligger under førersetet på 3B i hvertfall, hvis det er fuktig dær kan det gi disse problemene også. Ja, der lå problemet... Hele den boksen lå under vann... Takker for svar... Da gikk det fort å finne feilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen720 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ja, der lå problemet... Hele den boksen lå under vann...Takker for svar... Da gikk det fort å finne feilen... er et "knutepunkt" i ledningsnetter der... kontroler og reingjør dette for irr. viss nødvendig så klipp av kverledning og lodd sammen på ny... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ac_g60 Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 er et "knutepunkt" i ledningsnetter der... kontroler og reingjør dette for irr. viss nødvendig så klipp av kverledning og lodd sammen på ny... Ser ikke ut til å kunne reddes... kabler er irra istykker og når kobles sammen så bare bråker boksen, samtidig som ingenting fungerer... Så er på utkikk etter ny... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen720 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 oki. ja kan knekke komforstyreenheten.. men denne må kods opp på ny viss du kjøper ny boks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ac_g60 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 oki. ja kan knekke komforstyreenheten.. men denne må kods opp på ny viss du kjøper ny boks... Ja det fikk jeg med meg, men det kan vel ikke være dyre greiene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen720 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Ja det fikk jeg med meg, men det kan vel ikke være dyre greiene? denne koster fort noen 1000lapper... men går ann å få tak i brukt, men må kodes opp uannsett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ac_g60 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 denne koster fort noen 1000lapper... men går ann å få tak i brukt, men må kodes opp uannsett... Var prisen på kodinga jeg tenkt på... fått pris på komfort-modulen hos møller - 3925,- Noen som vet kostnaden på koding av modulen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen720 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Var prisen på kodinga jeg tenkt på... fått pris på komfort-modulen hos møller - 3925,- Noen som vet kostnaden på koding av modulen? vil tippe 500-1500kr. viss du skifter den ut selv, så er jo kodinga ikke store jobben... 10-15 min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ac_g60 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 vil tippe 500-1500kr. viss du skifter den ut selv, så er jo kodinga ikke store jobben... 10-15 min... Er kodinga noe man kan gjøre med vag-com selv? Kan man da oxo få fjernstyrt vinduene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 kodinga er ganske enkel. Du setter den ene nøkkelen i tenninga og slår på tenninga. Den nøkkelen som skal kodes setter du i døra og vrir den slik at døra låses og etterpå trykker du på en av knappene på nøkkelen mens den fremdeles står i døra(litt usikker på om den skal stå i døra når du trykker, men det er bare til og prøve seg frem) Også gjentar du det samme med den andre nøkkelen. Jeg kjøpte nye comfortstyreenhet på møller og fikk da beskjed om at utskiftingen og kodinga måtte de ta seg av, men det er bare pisspreik. Fikk en kamerat som er bilmekaniker til og finne papirene på hvordan kodinga skulle gjøres og det var jo utrolig enkelt! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg