AudiThomas Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Skal kjøpe meg en e36 cabriolet, problemet er at jeg akkurat har kjøpt meg båt også, som må trekkes de dagene jeg skal bruke den (mye i sommer) Finnes der slike skjulte hengerfester til disse bilene? Altså slike som en vrir på, så kommer de fram? Eller avtagbart? Eller andre ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ikke en eneste person her som har peiling på bmw E36? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Man får avtagbart hengerfeste til e36. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Men er cabben godkjent for hengerfeste??? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Ja, har sett E36 cab med krok flere ganger. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg