Gå til innhold

Enda et Angel Eyes spm.. A4 -98

Ranger emnet


Flacid

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aah, råflott eksemplar du har der altså, Sandmo! :D

Hvor kjøpte du xenon-kittene dine fra, og hvordan var kvaliteten? Jeg har ikke kjøpt conversion før, vil ikke at det skal ryke, ikke tåle fukt, og generelt sett ha dårlig lys og kvalitet..

 

Edit: Der var en link ja..!

Noen som vet om europeiske leverandører av Depo-lykter? Så noe på finn for 1800, men jeg er jo helst ute etter å spare penger..

Og hvilken pære sitter originalt i A4 B5 prefacelift (jeg er ny eier!)

Endret av veegard

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, råflott eksemplar du har der altså, Sandmo! :D

Hvor kjøpte du xenon-kittene dine fra, og hvordan var kvaliteten? Jeg har ikke kjøpt conversion før, vil ikke at det skal ryke, ikke tåle fukt, og generelt sett ha dårlig lys og kvalitet..

 

Takktakk:D Xenon til nærlys er kjøpt hos vvme.com, som mordi linka til, mens til fjernlys kjøpte jeg via ebay. Som regel er det brukbar/bra kvalitet på settene, selv om prisen ikke er den høyeste;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk:D Xenon til nærlys er kjøpt hos vvme.com, som mordi linka til, mens til fjernlys kjøpte jeg via ebay. Som regel er det brukbar/bra kvalitet på settene, selv om prisen ikke er den høyeste;)

 

og ikke minst rask levering Marius;) værdt å nevne:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste litt gjennom tråden din sandmo og så hvor du hadde kjøpt på Ebay. var ikke ille pris heller. og ,free shipping?

 

skal skjekke innom sida du linka nå :) masse fine svar her og Xenon frister, og RS4 grill / fanger.. (som alle andre som kjøper audi)

Audi A4 1.8 Avant -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste litt gjennom tråden din sandmo og så hvor du hadde kjøpt på Ebay. var ikke ille pris heller. og ,free shipping?

 

skal skjekke innom sida du linka nå :) masse fine svar her og Xenon frister, og RS4 grill / fanger.. (som alle andre som kjøper audi)

 

Kan godt hende det var free shipping, det husker jeg faktisk ikke:op: Velger du xenon, kommer du IKKE til å angre, forskjellen på xenon og vanlig er som forskjellen på en lommelykt og vanlige billys;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere snakker om nærlys og fjernlys, jeg tror disse er i samme pære hos meg.

H4 isåfall. kjøpte Xenon-look i ikke-e merkede pærer og glasset sprakk. så nå er det på tide med skikkelig istedet for tull :)

 

så kit til 39 dollar der inne, og ikke toll/moms eller hva det er på elektronikk. skal skjekke opp det :)

 

heller Xenon enn Angel Eyes slik det ser ut nå :)

Audi A4 1.8 Avant -98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer man gjennom EUen uten den tilt-motoren eller? Ikke det at det ikke er en stund til da.. Men jeg vil ikke kjøre jallabil, vil ha det på stell. Og hvor mye skal man laste bilen før det blir et problem?

Så framt jeg vet, om man skal ha smooth installasjon av onepiece lykter må man:

 

Ta ut de gamle

Kutte vekk litt plategreier som stikker ut med en platesaks e.l.

Tilpasse kontaktene (rund på gammel, firkantet på ny - her kan vel hobbymekk anvendes?)

Installere ny motor for tilt

 

Vet ikke helt hvordan tiltmotoren sitter, eller hvordan den monteres.. Og hva forskjellen egentlig er. Ingen detaljer på det området.. noen som kan gi meg en input? Eneste jeg vet er at den koster ca 500kr..

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer man gjennom EUen uten den tilt-motoren eller? Ikke det at det ikke er en stund til da.. Men jeg vil ikke kjøre jallabil, vil ha det på stell. Og hvor mye skal man laste bilen før det blir et problem?

Så framt jeg vet, om man skal ha smooth installasjon av onepiece lykter må man:

 

Ta ut de gamle

Kutte vekk litt plategreier som stikker ut med en platesaks e.l.

Tilpasse kontaktene (rund på gammel, firkantet på ny - her kan vel hobbymekk anvendes?)

Installere ny motor for tilt

 

Vet ikke helt hvordan tiltmotoren sitter, eller hvordan den monteres.. Og hva forskjellen egentlig er. Ingen detaljer på det området.. noen som kan gi meg en input? Eneste jeg vet er at den koster ca 500kr..

 

Jeg fikk tak i noen brukte lykter uten motor, sjekk her hvorden jeg løste problemet;) http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197136-mordi87-s-audi-a4-1-8t-nye-skilt-41.html#post2439705

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på vg.no at det er krav til både vindusspylere og automatisk høydejustering av xenonlys, som skal sitte på for og bakaksel og kompensere for tilt av bilen.. Dette høres tricky ut.

 

Hvem bryr seg om slikt:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på vg.no at det er krav til både vindusspylere og automatisk høydejustering av xenonlys, som skal sitte på for og bakaksel og kompensere for tilt av bilen.. Dette høres tricky ut.

 

Uannsett så er ikke ettermontert sett godkjent.

For lampa må også være godkjent for xenon. Da står det merket på lampa.

 

Men..... :)Er vel mange som monterer slikt alikevel har man sett.

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår