scapman joe Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 (endret) Hei. Har nettopp kjøpt farmors gamle golf 2 for en billig penge. Er en 1990 modell 1.8 motor. 8v. 107 hk. Bare gått 90.000 Elendig stereo, slitte bremser og så godt som ødelagte potter (klarte ikke å kjøre Sandefjord-Bærum en gang før det var full stopp). Jeg er bare 16 år gammel, men er keen på å få den finest mulig fram til jeg kan ta lappen i september 2010! Vil dog gjerne beholde den gode gamle Golf stilen! :) Noen idéer/innspill? Endret Mars 6, 2009 av scapman joe Siter Golf II 1.8 8v 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 gratulere med kjempeflott bil! :) bilder av den ? her er inspirasjon : Edit: Fant "noen" flere jeg følte at jeg måtte dele. Denne er vel avbildet litt tidligere i tråden: Felgene passet ikke helt, men ellers nydelig: Se bort ifra M3-speilene: Se bort ifra M3-speilene: Bra felgvalg: Nam nam. Snadder for øyet: Nok en skikkelig godbit: Feil speil igjen: Et stort hurra for denne Golf'en: Pent: Alle bildene er hentet ifra www.tuningszenegraz.at. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scapman joe Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Takk skal du ha! Herlig prosjekt å ha de neste to årene! Veldig mye deler som må byttes da, glad jeg har Biltema som arbeidsgiver. Flotte bilder du kom med forresten, kan ikke tenke meg noe finere bil enn Golf:) Siter Golf II 1.8 8v 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Grattis me kul golf :) Sleng ut noen bilder av den da :D Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scapman joe Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Bilder kommer etterhvert:) Vil beholde den gamle Golf looken utvendig, men gjøre den finere (ikke harry) innvendig! Råd?:) Siter Golf II 1.8 8v 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hvis intiøret er slitt bytt til noe som ikke er fullt så slitt. Ellers ikke gjør så mye innvendig ;) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 kan bytte til golf 3 dasj, men jeg syntes at zweiern mister litt av sjarmen sin da :P Men et cleant ratt og en girkule i samme stil så blir det bra strøkent ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 nei for guds skyld BEHOLD dashbordet ! det absulutt aller mest sexy dashbordet som er laget!!!! :D ikke TOO MUCH men samtidig fine og rene , ryddige linjer ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Senk den skikkelig, smell på noen fete felger med strekk og kjør! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scapman joe Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 hehe, skal ikke ha noe harry opplegg her. jeg skal: - fjerne rust - sette inn runde frontlykter og legge blinklysene ned i leppa - nye seter (ev. trekke om de gamle) - nye bremser: bytte om til ventilerte skiver - nye hjul og felger - bytte det meste av eksosanlegg - lakke på nytt - bilstereo kommer bilder til helgen ;) Siter Golf II 1.8 8v 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ikke senke?? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scapman joe Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ikke senke?? kanskje;) får se Siter Golf II 1.8 8v 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 - sette inn runde frontlykter og legge blinklysene ned i leppa Tror ikke det er så lett å montere blinklys i leppen. hvertfall ikke hvis du skal senke:p da kommer den til å ha mye kontakt med bakken Hilsen en som må feste leppen fast til fangeren daglig fordi den skraper for mye:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scapman joe Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 skal vel senke etterhvert ja, får se hva jeg får til Siter Golf II 1.8 8v 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas90 Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Grattis :) Koselig med golf, hehe. bare en liten detalj: Det er vel en 8v, og ikke v8? Sikkert bare en liten skriveleif ;) Men uansett, den blir nok fet Siter - 2001 Audi A6 Allroad 2.5 TDI - 1985 VW Golf 1.6 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg