pettersenroar Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 har en xantia 94 md 2.0l og jeg har kløve en radiator nå harjeg fått ny og det blir et hel...... trykk i den når jeg filer på startern. og den er jækli tongstartet også, det var den aldri før ??? er det topp pakningen som er gåen ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Høres veldig toppakning ut. skru lokket på ekspansjonstank av og dra motoren litt på starteren. Hvis det bobler i ekspansjonstanken er det garantert toppakning. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reparatøren Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Viss eg forstår deg rett, høyrest det ut som topp/toppakning. Skjønte ikkje heilt kva du meinte med radiatoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg