hallinga91 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hei:) synes varmeapparatet ikke varmer som det skal på min opel astra f stv. Den blir varm når jeg står stille på tomgang men begynner å kjøre varmer den veldig lite. Noen forslag til hva som kan gjøres? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Høres ut som defekt termostat:) Hvilken motortemp har du på bilen når du kjører, og etter tomgang i 10 min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 sjekka at det er vann på bilen? :p Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 sjekk vannet, Temp, termostat og REGISTER! Registeret var tett på min ford og da stoppet vannet inni den og ble bare lunket varme i varmeapparatet byttet dette og da sang det... Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallinga91 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Termostaten e jo nettopp skifta:) så har testa d:) Men den ligger på 85 grader når e kjører å ca 95 vis jeg står en stund på tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Prøv med litt sølvpapir i grillen. Ja det ser gammeldags ut, men det er bedre enn å fryse av seg utstående kroppsdeler. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg