Lund3n Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hei, har et supersprint midtrør liggende. Men dette ser ikke ut til å passe? Må jeg kjøpe nye grenerør og alt? eller er de noen som selger noe rør fra grenerøra og ned som passer? Utrolig frustrerende når jeg har brukt snart 4000 i eksos :lol: midtrøret er av typen som bs selger på sine sider, det svarte til 325. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund3n Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 må da ver noen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund3n Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Okei, da har jeg fått mail fra supersprint. Viser seg att du også må bytte grenerør (til 8k:eek:) for å få dette til å passe. Så dette kommer til å bli lakt på is i påvente av bedre økonomi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg