Gå til innhold

opel kadett C city J

Ranger emnet


galant

Anbefalte innlegg

hei!

 

lurte på om noen kunne hjelpe meg med å fikse litt greier på kadetten?

vet ikke om jeg skal sote ruter eller ikke, så lurte på om noen kunne fikse det? også smekke på nån OZ superleggera? kanskje litt senk og bad look.. bredding, forskjellige farga, eller orginal farge med nye stripe eller svarte kanala o.l.. jeg har ikke peiling på photoshop så jeg vet ikke om det her er veldig vanskelig å få til og sånne ting men, får no håpe det er noen som kan hjelpe;) vet ikke om dere kan bruke bildene jeg har lagt med men... legg ut ett par uansett!

 

legg med litt forskjellige bilder.. den oransje er min;)

takker:)

 

oz_superIII_bpl_10lipg_ci3_l.jpg

 

P9060208-1.jpg

 

P4110065.jpg

 

P4110068.jpg

 

68_C.jpg

 

PB270107.jpg

 

68_B.jpg

Endret av galant

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er litt ot men, en kammerat hadde lik bil,skam senka og breie breie 13`` felger:D med skikkelig kantfelg;)

sota ruter og skikkelig endetut.

den var grom :D så du trenger ikke gjøre så mye for å disse bilene fine<3

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fint med litt OT;) er ikke så nøye på det;) åja! har du bilde? kan du å fotoshoppe forresten? 80mm senk eller noe sånt han hadde? eller var det kappa? :D

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bilde=/ dette var lenge siden.

Han hadde kappet fjører:)

bilen var knall rød med svarte eller chrome dørhåndtak og speil:P

og skikkelig brei felger:)

 

kan ikke photoshop nei,skulle ønske det:)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fikset på en annen Kadett C City som jeg fant, her har jeg senka, two tone-paint, bytta til Borbet A felger, deceal med C City, bredding er også gjort, sota vindu, fjernet vinduviskere, fjerna den sølve lista, og masse annet små fiks.

 

Håper du liker den :)

 

High Rez finner du her

 

Org:

1067454jpg7008kt.jpg

 

Mod:

opelkadettccity.jpg

Endret av SuperSnake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft! takk takk! kan du lage en sånn mod på min å? svart kanal, sota ruter, senk, bredding, nye felga osv.. ?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bilde=/ dette var lenge siden.

Han hadde kappet fjører:)

bilen var knall rød med svarte eller chrome dørhåndtak og speil:P

og skikkelig brei felger:)

 

kan ikke photoshop nei,skulle ønske det:)

 

åja, ja har litt lyst på skamsenk jeg å! men blir så vanskelig å bruke her jeg bor.. ferje og dårlige veia overalt:P breie felga e jo nesten ett must!

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo den samme bilen :p så resultatet blir oxo d samme :), og bildet du har er for lite, du må ta bedre bildet m høyere pixler

 

haha! jepps må bare få den "ferdig".. ska ha den ut for sandblåsing snart, så da kan jeg ta bilder..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert Borbet A felger på bilen elr? :)

 

har faktisk ikke tenkt så masse på felga enda... men dem såg jo bra ut dem! viss det er dem som e på mod'n din;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår