Brino90 Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 jeg har en mondeo Kombi 95 mod. og jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få stivet opp bilen litt. når jeg kjører i en litt jup dump så skraper det neddi noen ganger, hehe noen forslag til å stive det litt? takker for svar : D Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 kjøp nye dempere og fjører fra biltema eller torshov. De på biltema koster 400 pr stykk, og er helt ok, har 2 stk foran på min bil. Rask og grei løsning, men hvis du vil stive opp bilen, må du vel oppi noen tusenlapper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Oki, takker ;) Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg