Monthy Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hei, vurderer om jeg skal kjøpe meg en golf 1 som skal fikses og skrus på og så gå over til pendlerbil. er det noe å satse på med tanke på driftsikkerhet og lignende? og hvilken skal jeg gå for? vil helst ha en med 100hk +++. takker for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Pendler bil?? En Golf 1 skal kun kjøres på solskinnsdager i max. 22 varmegrader slik at lakken ikke slår skjolder... Med tilbake til topic. Golfene starter og går de, kan være litt problemer med forgasserne som på alle eldre VW.(pierburgdritt) også er det viktig å sjekke at påfyllingsrøret er helt. Om det ikke er det så får du problemer med dritt i tanken. Å finne en rimelig GTi begynner å bli vanskelig, men om du har tenkt å skru litt så kan du jo bytte ut 1.5 litern med en 1.8 fra Golf2 det er jo en billig mod og da har du jo 90 hk med en gang. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 passer motorene og kassene sammen uten store modifiseringer? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 passer motorene og kassene sammen uten store modifiseringer? Ja, du bytter bare motorfestene over fra 1.5 motoren. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 hvor mye må jeg leggi bortsett fra bilen og 1,8 motoren når jeg vil sette i: -grenrør -eksos -luftfilter/innsug -litt senk -felger - stabstag framme og bak -noen gode sportsseter -lakk - litt styling blir dette en grei sommer pendler bil eller byrde jeg gå for noe annet? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 hvor mye må jeg leggi bortsett fra bilen og 1,8 motoren når jeg vil sette i: -grenrør -eksos -luftfilter/innsug -litt senk -felger - stabstag framme og bak -noen gode sportsseter -lakk - litt styling blir dette en grei sommer pendler bil eller byrde jeg gå for noe annet? Kan ikke skjønne hvorfor du skal ha styling, men men. Skal du gjøre dette halvveis kommer ovenstående på 20-30 000. Skal du gjøre det skikkelig er det fort gjort å bruke 60 000 +++ Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Beste forslaget hittils... IKKE KJØP VAG!;) kjøp heller en russisk sportsbil..! mye mere solide saker Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg