einsereier Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 skal abs pumpa gå selv om en sensor er gåen? har målt alle sensorene nå og en får jeg ikke utslag på (ohm), resten er rett over 1k ohm. målte ene kontakten på abs pumpa , den med to ledere brun og rød og fikk ikke utslag der. btw noen som har en sensor å selge? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Pumpa skal fungere uavhengig av sensorene. Den har i oppgave å holde trykk i systemet. Sensor får du fra Germanautoparts, ellers så skal vel følere fra Passat 35i passe. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 heidu. skal det ikke komme lyd fra pumpa? har ikke hard pedal eller noe sånt har bare ikke abs, fant og ut at pæra på varselslampen ikke er i orden for det ble lys når jeg satte en diode der. så det er jo en feil et sted og jeg regner med at det er sensoren venstre fremme som er gåen siden jeg ikke fikk noe måling på den. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Pumpa lager lyd når den går, men den går ikke konstant. Sansynligvis sensor som er gåen ja. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 har byttet føleren nå og abs funker gull! easy fix :) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg